مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به معافیت مددجویان کمیته امداد از پرداخت حق انشعاب آب و فاضلاب، برق و گاز معاف گفت : در شش‌ماهه نخست امسال یک هزار و ۹۶ خانوار از این معافیت استفاده کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه ۹۷ هزار و ۹۶ خانوار تحت حمایت این نهاد هستند ،گفت :  بر اساس مصوبه مجلس ، مددجویان تحت حمایت این نهاد برای یک‌بار از پرداخت حق انشعاب آب، برق ، گاز و فاضلاب معاف شده‌اند که  در شش‌ماهه نخست سال یک هزار و ۹۶ خانوار از این معافیت استفاده کردند.

وی با تأکید بر اینکه کمک به تأمین مسکن و تسهیل شرایط ساخت‌وساز منازل مددجویان یکی از مهم‌ترین عوامل در خودکفایی مددجویان و خروج از چرخه حمایت کمیته امداد است ، گفت : بر همین اساس در این دوره زمانی شرایط بهره‌مندی مددجویان اصفهانی از ۳۵۹ انشعاب برق ، ۶۰۴ انشعاب آب و فاضلاب و ۱۳۳ انشعاب گاز ، توسط این نهاد فراهم شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان همچنین گفت : مددجویان تحت حمایت کمیته امداد که اولین بار اقدام به ساخت منزل می‌کنند از پرداخت هزینه پروانه ساخت و عوارض شهرداری معاف هستند و ۱۱۰ خانوار در نیمه نخست امسال از این خدمات بهره‌مند شدند.

متین پور خدمت مسکن را از گران‌ترین خدماتی دانست که کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت خود ارائه می‌دهد و تأکید کرد : تغییر در شرایط زندگی در چند دهه اخیر به‌ویژه در شهرها ، مسکن را به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نیازمندان تبدیل کرده است. از سوی دیگر منابع این نهاد درزمینه کمک به خانه‌دار شدن نیازمندان محدود و کمک مؤثر به مددجویان در این زمینه ، نیازمند توجه بیش‌ازپیش مردم نیکوکار اصفهان است.

انتهای پیام/م

گزارشی از معافیت خانوارهای مددجو از پرداخت هزینه انشعابات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار