سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعضای کمیسیون عمران مجلس به مناطق زلزله زده آمدند

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (۱۱ آذر) به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در بازسازی مناطق زلزله زده به این مناطق سفر کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس در بدو ورود به کرمانشاه گفت: پس از وقوع زلزله ۷.۳ دهم ریشتری سال گذشته به اتفاق اعضای کمیسیون عمران مجلس و مسئولان دستگاه‌های اجرایی از مناطق زلزله زده کرمانشاه بازدید داشتیم که خوشبختانه در مراحل اولیه توسط دستگاه‌های امداد رسان کمک رسانی به مردم به خوبی انجام شد.

وی افزود: در طول یک سال گذشته نیز جلسات متعددی در این کمیسیون در زمینه بازسازی مناطق آسیب دیده برگزار شد که در قالب ماده ۴۹ آیین نامه داخلی مجلس گزارش کاملی از وضعیت مناطق زلزله زده در صحن علنی مجلس ارائه شد.

رضایی اظهار داشت: امروز هم برای دومین بار به اتفاق اعضای کمیسیون عمران مجلس،  نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌های مسئول در زمینه بازسازی واحد‌های آسیب دیده از مناطق زلزله زده بازدید خواهیم داشت و پس از بازگشت به تهران گزارشی کامل در این ارتباط به مجلس ارائه می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در آستانه بودجه سال ۹۸ هستیم، گفت: تا آخر این هفته لایحه دولت باید به مجلس ارائه شود که ما قبل از فرستادن لایحه مذکور حتما منابع مالی لازم را برای کمک به مردم مناطق زلزله زده پیش بینی خواهیم کرد.

انتهای  پیام/ز

 

 

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مناطق زلزله زده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.