معاون فرماندار قصرشیرین از توزیع وسایل گرمایشی همانند چراغ والر، پتو و نایلون بین زلزله زدگان این شهرستان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حشمت الله رضایی معاون فرماندار قصرشیرین از توزیع وسایل گرمایشی همانند چراغ والر، پتو و نایلون بین زلزله زدگان این شهرستان خبر داد و گفت : با توجه به بارش باران و سرما و کاهش دما، جمعیت هلال احمر با همکاری و هماهنگی ادارات در حال خدمات رسانی به زلزله زدگان است.

وی گفت : در این رابطه ۲۴۰ تخته چادر به همراه بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته بین زلزله زدگان توزیع شد و شب گذشته نیز ۲۴۰ عدد چراغ والر و نایلون و پتو بین زلزله زدگانی که در چهار روستای اصلی کانون زلزله هستند، توزیع شده است.

وی ادامه داد: کار ارزیابی واحد‌های مسکونی آسیب دیده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه دارد و تمامی واحد‌های شهری که در زلزله اخیر ۶.۴ ریشتری که کانون اصلی آن قصرشیرین بوده دچار آسیب شده اند می‌توانند به بنیاد مسکن مراجعه کنند تا ارزیابی واحد‌های آن‌ها انجام شود.

کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : با توجه به وقوع زلزله ۶.۴ ریشتری شامگاه یکشنبه چهارم آذر جاری، ۵۰۵ تخته چادر و بسته‌های غذایی بین زلزله زدگان هشت روستای این شهرستان که کانون اصلی زلزله بودند، توزیع شد.

وی گفت : شب گذشته با حضور دستگاه‌های امدادی نایلون و همچنین ۵۰۵ دستگاه چراغ والر بین زلزله زدگان روستا‌های کانون زلزله این شهرستان توزیع شده است.

وی اظهار داشت: از امروز کار ارزیابی واحد‌های مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گیلانغرب آغاز شده و کارشناسان ارزیابی واحد‌های روستایی آسیب دیده را انجام می‌دهند.

فرماندار گیلانغرب ادامه داد: همچنین مالکان واحد‌های مسکونی شهری آسیب دیده نیز می‌توانند به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند تا کارشناسان نسبت به ارزیابی واحد‌های آن‌ها اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/د

۵۰۵ تخته چادر و وسایل گرمایشی بین زلزله زدگان گیلانغربی توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.