مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد: ۴۸ ساعت پس از زلزله، آسیب دیدگان ساماندهی شده اند و امکانات اولیه برای آن‌ها فراهم شده است.

دپوی دارو‌های اساسی و حیاتی در منطقه در حال حاضر کافی است / قطعی آب نداریمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بالایی مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: با بسیج امکانات و بکارگیری همه ظرفیت‌های استان، اقدامات لازم برای کمک رسانی به زلزله زدگان و مهیا شدن همه زیرساخت‌ها برای امداد رسانی انجام شد.

بالایی از ارائه بسته خدماتی به زلزله زدگان با هماهنگی فرمانداران خبر داد و گفت: این بسته‌ها توسط هلال احمر تهیه شد و ظرف ۷۲ ساعت دراختیار آسیب دیدگان قرارمی گیرد با بازسازی‌های صورت گرفته برای افزایش مقاومت مناطق زلزله زده، سازه‌های جدید آسیب ندیده و خسارات وارد شده اندک بوده است.

بالایی گفت: به منظور اسکان و خدمت رسانی بهتر به زلزله زدگان تمامی سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی شهرستان‌های مناطق زلزله زده سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین در اختیار زلزله زدگان قرار گرفته است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خاطر نشان کرد: با تلاش همکاران آبفا و با انجام تمهیداتی، از شبکه توزیع آب شرب شهر‌های زلزله زده حذف کدورت شد و اکنون در برخی شهر‌ها که مشکل برطرف نشده به صورت سیار آبرسانی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در شهر‌های زلزله زده قطعی آب نداریم، گفت: برخی شکستگی‌هایی که در شبکه آب این شهر‌ها رخ داده بود نیز به طور کامل برطرف شده است.

بالایی اضافه کرد: دپوی دارو‌های اساسی و حیاتی در منطقه در حال حاضر کافی است و حسب نیاز در تامین و پشتیبانی دارویی مناطق زلزله زده اخیر در استان کرمانشاه مشکلی وجود نخواهد داشت.

بالایی افزود: برای برآورد اولیه از میزان خسارت وارد شده ۴۸ ساعت زمان لازم است.

 

انتهای  پیام/ز

برآورد اولیه از میزان خسارت وارد شده ۴۸ ساعت زمان لازم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.