سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل اولین خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان مهاباد

اولین خانه مشارکت مردم در سلامت با حضور رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری سلامت استان، ادارات و سازمان‌های مردم نهاد در سالن جلسات مرکز بهداشت مهاباد برگزار شد.

دکتر سامرند مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت :هدف از این نشست بیان مسئله و بیان وظایف خانه مشارکت مردم در امر سلامت بود و مسئولین خانه مشارکت مردمی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین قرا می‌گیرند و مردم بدون واسط می‌توانند مشکلات و چالش‌های حوزه سلامت را پیگیری و در جهت ارائه راهکار و رفع مشکلات مربوطه اقدام نمایند.

مهندس داراب رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری سلامت استان گفت: در راستای ارتقا مشارکت اجتماعی و مشارکت دادن مردم در امر سلامت با حضور اکثریت انجمن‌ها و تشکل‌های مردمی، مدیر و مسئولین شبکه بهداشت تشکیل شد در این نشست با انتخابات صورت گرفته رئیس و نائب رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت به مدت دو سال تعیین شد.

وی خاطرنشان ساخت: در سطح استان ۱۷ خانه مشارکت مردم فعال می‌باشندکه در بعضی شهرستان‌ها رئیس و نایب رئیس آن با برگزاری جلسات مشخص می‌شود.

مهندس داراب بیان داشت: در خانه مشارکت مردم در سلامت، افرادی به عنوان تسهیل گر محتوا‌های آموزشی را به گروه‌های هدف جامعه از کودک تا نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان با اولویت بیماری‌های غیر واگیر دار همچون قلبی و عروقی، سرطان و تصادفات انتقال می دهند.

انتهای پیام / س خ

خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان مهاباد تشکیل شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.