سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه قطار شهری یک طرح تحمیلی است

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه گفت : پروژه قطار شهری یک طرح تحمیلی است و از اول همه با آن مخالف بودند و هیچ اعتباری برایش مصوب نمی‌کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سید حجت‌الله موسوی‌اجاق سخنگوی شورای شهر کرمانشاه گفت : برای پروژه قطار شهری ۲۸۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت در نظر گرفته شده که سهم شهرداری و ۱۴۰ میلیارد تومان و مابقی را دولت متقبل شده است.

وی با بیان اینکه این موضوع دوبار در شورای شهر مطرح شده و هر دو بار تمام اعضا با آن مخالفت کردند، گفت : ما از اول هم با قطار شهری مشکل داشتیم.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه گفت: شهرداری باید در سررسید ماهانه برای پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان سهم خود چند میلیارد تومان پرداخت کند، اما چنین پولی ندارد.

وی بیان کرد: پرویه قطار شهری با اعتباراتی که به صورت قطره چکانی دولت به آن اختصاص می‌دهد تا ۲۰ سال دیگر هم به پایان نمی‌رسد.

موسوی‌اجاق با بیان اینکه ۲ تا ۳ هزار میلیارد تومان دیگر این پروژه نیاز دارد، گفت: شهرداری نمی‌تواند چنین تعهدی را قبول کند، دولت خودش هرطور می‌تواند تامین کند.

وی همچنین عنوان کرد: اوراق را برای طرح‌هایی همچون تله کابین می‌گذاریم که بازخوردی داشته باشد، اما طرحی مثل قطار شهری که ۲۰ سال دیگر هم انجام نشود تنها تلف کردن منابع استانی و ملی است.

موسوی اجاق با بیان اینکه این طرح زمان احمدی‌نژاد، دولت تحمیل کرده از اول همه با آن مخالف بودند، افزود: حالا که آینده این طرح معلوم نیست، ما نیز چنین پولی را اختصاص نمی‌دهیم و از این به بعد هم اعتباری برایش مصوب نخواهیم کرد .

 

 

انتهای پیام/د

پروژه قطار شهری ۲۸۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت دارد

 

برچسب ها: پروژه ، قطار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.