سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش سازگاری با کم آبی در فراهان

همایش آب به منظور سازگاری با کم آبی در فراهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛همایش استانی آب و آینده با رویکرد سازگاری با کم آبی با حضور مردم و مسئولان مربوطه در دانشگاه آزاد فراهان برگزار شد.

این همایش با حضور نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان، فرمانداران شهرستان‌های آشتیان، تفرش و فراهان، مسئولان مربوطه و عموم مردم برگزار شد.

سجادی فرماندار فراهان در حاشیه این همایش  درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: همایش آب و آینده اولین همایش شهرستانی استان مرکزی است که با حضور گروه‌های مختلفی که به نوعی در خط مقدم تماس با مردم در مسئله آب هستند برگزار می‌شود.

سجادی افزود: با توجه به لزوم تبدیل گفتمان آب به گفتمان ملی موضوع در جلسات شورای حفاظت آب استان مرکزی مصوب شد که سلسله همایش‌هایی برای ارتقاء و دانش بهره برداران از آب در سطح شهرستان‌ها برگزار شود که اولین همایش به میزبانی فراهان برگزار شد.

وی اضافه کرد: هدف اصلی این همایش تبدیل گفتمان آب به گفتمان ملی است تا بتوانیم در حوزه آب و سازگاری با کم آبی بتوانیم گام‌های مثبتی برداریم.

انتهای پیام/ج

همایش استانی آب و آینده با رویکرد سازگاری با کم آبی در فراهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.