سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس و ارومیه فاتح المپیاد استعدادهای برتر تنیس کشور + تصاویر

المپیاد استعدادهای برتر تنیس پسران کشور در کرمان با قهرمانی سامان رضائیان از فارس و امیرحسین نبی لو از آذربایجان غربی به کار خود پایان داد.

شکیبا پورتقی، مدیر برگزاری المپیاد استعدادهای برتر تنیس کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: المپیاد استعدادهای برتر تنیس پسران کشور، ویژه رده های سنی زیر 12 و 14 سال، با حضور 23 تیم از 22 استان کشور 5 تا 9 آذر جاری در باشگاه تنیس اقبال کرمان برگزار شد.

وی افزود: پس از 5 روز رقابت سخت و نفس گیر، در رده ی زیر 14 سال، سامان رضائیان و پارسا افسری از استان فارس به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات را از آن خود کردند و امیررضا آرمیون از آذربایجان غربی و آریو جوادی از استان تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

 پورتقی تصریح کرد: در رده ی زیر 12 سال نیز امیرحسین نبی لو از آذربایجان غربی بر سکوی نخست رقابت ها ایستاد، البرز پسندیده از تهران مقام دوم را تصاحب کرد و ایمان ابراهیمی راد از خراسان رضوی و محمدپاشا امیری از استان کرمان به طور مشترک سوم شدند.

شکیبا پورتقی مدیریت مسابقات، فرشاد صفتی مسئولیت فنی و امین مهدویان، داور نشان سفید کشورمان سرداوری رقابت ها را برعهده داشت.

مراسم اختتامیه ی این رقابت ها، با حضور پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، شیروانی، نماینده وزارت ورزش، صفتی مسئول فنی مسابقات، امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان، ایرانمنش رییس و اعضای هیئت تنیس استان کرمان به همراه سرپرستان، مربیان و ورزشکاران شرکت کننده در رقابت ها در باشگاه تنیس اقبال کرمان برگزار شد.

 

 

 

انتهای پیام/ب

المپیاد استعدادهای برتر تنیس پسران کشور در کرمان

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.