مهرانه ظهوریان از خراسان رضوی و فاطمه سادات زنجانی از تهران به ترتیب در رده های سنی زیر 12 و 14 سال در المپیاد استعدادهای برتر تنیس کشور که به میزبانی کرمان برگزار شد، با کسب عنوان قهرمانی بر سکوی نخست رقابت ها ایستادند.

مرتضی ایرانمنش، رییس هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته ی تنیس، به سرداوری امین مهدویان، داور نشان سفید کشورمان از 29 آبان ماه تا 3 آذر جاری به میزبانی کرمان در باشگاه تنیس اقبال برگزار شد.

وی افزود: 53 تنیسور دختر رده های سنی زیر 12 و 14 سال ( 24 تا زیر 14 سال و 29 تا زیر 12 سال) از 17 استان کشور به مدت 5 روز با هم به رقابت پرداختند.

ایرانمنش تصریح کرد: در پایان، در رده ی سنی زیر 14 سال، فاطمه سادات زنجانی از تهران فاتح رقابت ها شد، جیران رشیدی از کرمان بر سکوی دوم ایستاد و مهرسا چاوش حسینی و مهراز رضویان از اصفهان به طور مشترک عنوان سوم را تصاحب کردند.

وی یادآور شد: در رده ی زیر 12 سال نیز مهرانه ظهوریان از خراسان رضوی مقام اول را از آن خود کرد، مهرانا سلیمانی پور از اصفهان در جایگاه دوم قرار گرفت و گلسنا اکبری از تهران و یاسمن یزدانی از اصفهان به مقام سوم مشترک دست یافته اند.

مراسم اختتامیه ی این رقابت ها با حضور کرمی نماینده وزارت ورزش و جوانان، صفتی، رییس کمیته تیم های ملی فدراسیون تنیس و مسئول فنی برگزاری این رقابت ها، کریم زاده جانشین مدیرکل ورزش و جوانان و معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی، مرادی، معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش، گرامی مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان، مسئولان هیئت تنیس استان کرمان، تیم های شرکت کننده در رقابت ها و ... در باشگاه تنیس اقبال برگزار شد.

یادآور می شود: المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته ی تنیس، ویژه رده های سنی زیر ۱۲ و ۱۴ سال پسران کشور نیز، 5 تا 9 آذر ماه به میزبانی کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته ی تنیس

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.