رییس کمیته تیم های ملی فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی از فراخوانده شدن تنیسورهای برتر رقابت های المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به مرکز ملی تنیس ایران در اواخر فروردین ماه سال آینده خبر داد.

فرشاد صفتی، رییس کمیته تیم های ملی فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به  اینکه المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته ی تنیس، ویژه رده های سنی زیر 12 و 14 سال، در دو بخش دختران و پسران 29 آبان ماه تا 9 آذر جاری به میزبانی کرمان در باشگاه تنیس اقبال برگزار می شود، گفت: به غیر از ملی پوشانی چون: درسا چراغی از تهران و رومینا زینلی از آذربایجان غربی که در رقابت ها حضور ندارند، همه ی بازیکنان مطرح و مدعی از استان هایشان اعزام شده اند.

مسئول فنی برگزاری این رقابت ها افزود: فدراسیون تنیس بر اساس گزارش هایی که از سوی ما ارسال می شود، از استان هایی که بازیکنانشان را اعزام نکرده اند، علت را جویا خواهد شد.

صفتی با اعلام اینکه کیفیت مسابقات همیشه بستگی به کیفیت محل برگزاری رقابت ها دارد، تصریح کرد: الحق والانصاف، کرمان یکی از میزبانان شایسته ی این دوره از مسابقات است که نزدیک به 19 استان در آن حضور دارند.

وی با بیان اینکه همه چیز برای انجام این رقابت ها به صورت حرفه ای تدارک دیده شده بود، یادآور شد: چه از نظر وضعیت اقامت که در بهترین هتل بود، چه غذا که بهترین کیفیت را داشت و چه داوری که الحمدلله بهترین داوران استان کرمان، این بازی ها را قضاوت می کنند و مهدویان سرداور بین المللی این رقابت ها که اهل کرمانست، همه و همه نشان از بهترین میزبانی از سوی کرمان است.

صفتی مشارکت تمامی علاقه مندان، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و خود هیئت تنیس استان کرمان در برگزاری این رقابت ها را از مهمترین و بهترین اتفاقات رخ داده به میزبانی کرمان عنوان کرد و بیان داشت: همه با دید و طرز فکر باز کمک می کنند تا میزبان شایسته ای باشند.

رییس کمیته تیم های ملی فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران، حضور کارشناسان خبره ی استعدادیاب فدراسیون تنیس در رقابت های دختران و پسران را از دیگر اتفاقات مثبت این دوره از رقابت ها دانست و گفت: در بخش دختران بهشته دادگر و در بخش پسران اکبر طاهری کارهای استعدادیابی را انجام می دهند.

مسئول فنی برگزاری این رقابت ها افزود: مهمترین کاری که در حاشیه ی برگزاری این رقابت ها انجام شد، این بود، تیم ها و بازیکنانی که در راند اول و دوم باخته  بودند، در باشگاهی دیگر زیر نظر فردین غیبی از مربیان مطرح و درجه یک تنیس استان کرمان به مدت سه روز و هر روز 5 ساعت، کمپ آخرین پیشرفت های تنیس را آموزش می بینند.

صفتی با ابراز خرسندی از میزبانی شایسته ی کرمان در این رقابت ها تصریح کرد: الحمدلله، همه چیز عالی هست، حتی سرویس رفت و آمد هم مهیاست، جای بسی خوشحالی و تعجب برای بنده را داشت که یک استان می تواند همه چیز را بسیار حرفه ای و خیلی با کیفیت برگزار کند.

وی با اعلام اینکه در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته ی تنیس، ویژه رده های سنی زیر 12 و 14 سال دختران و پسران، حدود 200 نفر با مربیانشان مهمان استان کرمان هستند، یادآور شد: پس از این المپیاد، 26 نفر در دو بخش دختران و پسران انتخاب و از اواخر فروردین سال 98، تمامی این بازیکنان به باشگاه تنیس تهران که مرکز ملی تنیس ایران است، فراخوانده می شوند تا پس از برگزاری اردوهای 14روز، 14روز برای آنها، "پلن B"مان (استعدادیابی و رسیدن به نخبه های بهتر) را انجام می دهیم.

صفتی بیان داشت: ما از لحاظ کمیت، در دوره ی 4 ساله ی دوم آقای شایسته، خوب کار کردیم و هم اکنون روی کیفیت کار می کنیم.

وی گفت: در رقابت هایی فعلی که به میزبانی کرمان برگزار می شوند، مربیان هم رصد می شوند تا ببینیم چه کسی کیفیت کار بهتری دارد.

انتهای پیام/ب

برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته تنیس به میزبانی کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.