به دنبال برگزاری المپیاد استعدادهای برتر تنیس پسران کشور در کرمان، سامان رضائیان و پارسا افسری در رده ی زیر 14 سال و البرز پسندیده و امیرحسین نبی لو در رده ی زیر 12 سال به مرحله فینال این رقابت ها راه یافتند.

عباس ایرانمنش، نایب رییس هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: المپیاد استعدادهای برتر تنیس پسران کشور، ویژه رده های سنی زیر 12 و 14 سال، با حضور 23 تیم از 22 استان کشور از 5 آذر جاری در باشگاه تنیس اقبال کرمان آغاز شده است و تا فردا جمعه 9 آذر ادامه دارد.

وی افزود: در پایان روز چهارم این رقابت ها، در رده ی زیر 14 سال، سامان رضائیان و پارسا افسری از استان فارس فینالیست شدند.

ایرانمنش تصریح کرد: در رده ی زیر 12 سال نیز البرز پسندیده از تهران و امیرحسین نبی لو از آذربایجان غربی به مرحله ی فینال رقابت ها راه پیدا کردند.

وی یادآور شد: تاکنون در رده ی زیر 14 سال، امیررضا آرمیون از آذربایجان غربی و آریو جوادی از استان تهران به مقام سوم مشترک دست یافته اند.

ایرانمنش افزود: در رده ی زیر 12 سال نیز، ایمان ابراهیمی راد از خراسان رضوی و محمدپاشا امیری از استان کرمان به طور مشترک سوم شدند.

وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه ی این رقابت ها، ساعت 13 فردا جمعه 9 آذر جاری با حضور مسئولان در باشگاه تنیس اقبال کرمان برگزار می شود.

یادآور می شود: شکیبا پورتقی مدیریت مسابقات، فرشاد صفتی مسئولیت فنی و امین مهدویان، داور نشان سفید کشورمان سرداوری رقابت ها را عهده دار است.

انتهای پیام/ب

المپیاد استعدادهای برتر تنیس پسران کشور در کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.