سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بافق:

حساسیت آمریکا به دلیل فراگیری اسلام است

امام جمعه بافق گفت: آمریکا می داند که اگر کشور های اسلامی بازهم مقاومت کنند باز سیلی خواهد خورد و حساسیت آن بخاطر فراگیر شدن اسلام است‌.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ امام جمعه بافق در خطبه های این هفته نماز شهرستان با اشاره به اینکه برخی گناهان دنیوی باعث عدم رسیدن ثواب کار خیر می شود گفت: گناهان باعث می شود اعمال خیر پیش خدا ضبط نشود.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی افزود: افرادی که بخاطر قدرت، ثروت و دیگر مسائل مادی خود را بالاتر از همه میدانند اعمال آنها در دنیا از بین می رود.

وی خوش اخلاقی و صبور بودن را از ویژگی های بارز انسان های مومن دانست و تصریح کرد: این ویژگی ها باعث می شود که فرد نزد خداوند از ارزش بالاتری برخوردار باشد.

خطیب جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به کنفرانس وحدت اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری در جمع ۳۵۰نفراز علما و سیاسیون و مجاهدان اشاره کرد و گفت: مقابله با دشمنان مبحث مهم مقام معظم رهبری در پایان این کنفرانس بود.

حجت السلام سلیمانی خاطر نشان کرد: مقاومت مشکلاتی دارد اما وقتی به اهداف خود رسید طعم شیرینی آن حس می شود.

وی قدرت استکبارگران را ناچیز برشمرد و بیان داشت:ئمقاومت دشمن را می لرزاند که توفیق و فضل الهی باعث تقویت مقابله می شود.

امام جمعه بافق با بیان اینکه علت نا آرام کردن منطقه توسط آمریکا به‌علت سیلی خوردن از اسلام است تصریح کرد: آمریکا می داند که اگر کشور های اسلامی بازهم مقاومت کنند باز سیلی خواهد خورد و حساسیت آن بخاطر فراگیر شدن اسلام است‌.

حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: کسانی که وعده خدا را بازی می گیرند به اهداف خود نمی رسند و پیروز نخواهند شد و برخی کشورها هم که مخالفت می کنند زیر چتر طاغوت هستند به همین علت سیلی می خورند.

وی با اشاره به دو حرکت مهم در منطقه ادامه داد: آزار و اذیت مردم فلسطین و یمن ایران را آزار می دهد اما اگر وحدت اسلامی باشند قطعا این دو کشور به پیروزی می رسند.

خطیب جمعه بافق با اشاره به ۴۰سالگی پیروزی انقلاب اسلامی گفت: آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی توانند بکنند و با وحدت یکدیگر در تحریم هم موفق خواهیم شد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه بافق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.