سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۲۰ کودک کار تحت پوشش موسسه خیریه مهر یزدان بروجرد

مسئول مشارکت‌های مردمی موسسه خیریه باران مهر یزدان بروجرد با بیان اینکه ۱۲۰ کودک کار و خیابانی تحت پوشش این موسسه خیریه هستند، گفت: این کودکان به همراه خانواده‌ها یشان از خدمات حمایتی خیرین و اداره بهزیستی شهرستان برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، شیرین سبزی مسئول مشارکت‌های مردمی موسسه خیریه باران مهر یزدان بروجرد اظهار داشت: این تعداد کودکان کار و خیابانی تحت پوشش از بین ۷۰۰ پرونده افراد بد سرپرست و بی سرپرست شناسایی شدند.

وی افزود: در هفته گذشته نیز به مناسبت هفته مبارزه با بیماری ایدز ۴۰ نفر از کودکان کار و خیابانی این موسسه به همراه والدینشان مورد آزمایش رایگان قرار گرفتند.

مسئول مشارکت‌های مردمی موسسه خیریه باران مهر یزدان بروجرد بیان کرد: به صورت دوره‌ای نیز همه کودکان کار و خیابانی تحت پوشش و والدین آن‌ها مورد تست بیماری ایدز قرار می‌گیرند.

سبزی با اشاره به ارائه آموزش‌های رایگان فرهنگی، اجتماعی و مشاوره‌ای برای کودکان کار، خیابانی و خانواده‌های آن‌ها اضافه کرد: کودکان کار و خیابانی تحت پوشش این موسسه در کلاس‌های مختلف با راه‌های مقابله با کودک آزاری و اعتیاد آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به فراوان بودن مشکلات کودکان کار و خیابانی و همچنین برای تامین پوشاک و هزینه تحصیل از خیرین تقاضا می‌شود حمایت‌های مادی و معنوی خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/م

۱۲۰ کودک کار تحت پوشش موسسه خیریه مهر یزدان بروجرد هستند

برچسب ها: بهزیستی ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.