مدیر کل بهزیستی بروجرد گفت: ۷۰۰ واحد مسکونی به معلولین تحت پوشش بهزیستی استان لرستان واگذار شد و بیش از ۵۰۰ واحد در دست ساخت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛"اسداله حیدری" مدیر کل بهزیستی لرستان ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری بهزیستی بروجرد گفت: بهزیستی مجموعه‌ای از نیرو‌های متخصص و پر تلاش هستند که در خدمت به معلولین فعالیت می‌کنند.

 وی افزود: در شهرستان بروجرد ۷۰ مرکز غیر دولتی و توانبخشی وجود دارد که تعدادی زیادی نیرو در این مراکز مشغول به کار بوده و یکی از مهمترین اقدامات بهزیستی غربالگری است.

 حیدری گفت: یکی از مهمترین مباحثی که می‌تواند در این راستا صورت گیرد، غربالگری شنوایی و بینایی است تا با غربالگری در جهت پیشگیری در بخش‌های مختلف بتوان اقدام کرد.

 به گفته وی به زودی مرکز مشاوره تحصیلی در بروجرد راه اندازی می‌شود تا کارشناسانی مجرب بتوانند خدمات لازم را به دانش آموزان و دانشجویان ارائه دهند.

مدیر کل بهزیستی بروجرد با اشاره به موضوع کودکان کار در بروجرد افزود: برای نگهداری کودکان کار نیاز است مرکزی ایجاد شود البته این کودکان کار که اخیرا در بروجرد جمع اوری شدند از بروجرد نیستند و غیر بومی بوده و ساماندهی این کودکان ضروری است.

حیدری گفت: چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اشتغال در بروجرد هزینه شده که اشتغال در بهزیستی بروجرد ۸۰ درصد محقق شده است.

وی در ادامه افزود: ۷۰۰ واحد مسکونی به معلولین تحت پوشش واگذار شده و ۵۰۰ واحد در دست ساخت است که یکی از اهداف بهزیستی تلاش برای مسکن مددجویان و معلولین خصوصا خانواده‌های دارای دو معلول است.

انتهای پیام/د

۷۰۰ واحد مسکونی به معلولین استان لرستان واگذار شد

برچسب ها: بهزیستی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.