سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت۲۰ سازمان و نهاد در اجرای طرح ملی حفظ قرآن کریم مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از مشارکت۲۰ سازمان و نهاد در اجرای طرح ملی حفظ قرآن کریم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: همزمان با سراسر کشور طرح ملی بشارت ۱۴۵۲ در راستای حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در مازندران اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰ سازمان و نهاد در اجرای طرح ملی حفظ قرآن کریم مشارکت می‌کنند، افزود: عضویت در طرح ملی بشارت هیچ محدودیت سنی ندارد و هر فرد با هر مشغله کاری و توانایی می‌تواند در این جریان بزرگ قرآنی کشور شرکت کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه برنامه امسال طرح ملی بشارت حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم است که در ۳۷ سوره آخر قرآن کریم مفاهیم بسیاری وجود دارد، ادامه داد: حفظ قرآن کریم بهانه‌ای برای بهره گیری از معارف الهی و بکارگیری آن در زندگی روزمره است.

حجت الاسلام حیدری گفت: این طرح تا پایان امسال در سه مرحله اجرا می‌شود که علاقه مندان می‌توانند جزء ۳۰ قرآن کریم را حفظ کنند.

وی افزود: مرحله نخست طرح ملی بشارت در تابستان اجرا شد و مرحله دوم در فصل پاییز و مرحله سوم نیز در فصل زمستان اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه علاقه‌مندان با مراجعه با سایت http://besharat.irib.ir/می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند، گفت: حفظ قرآن کریم بهترین جایزه به شمار می‌رود، اما در طرح ملی بشارت بیش از ۳۵ هزار هدیه به بهترین‌ها و فعال‌ترین‌ها اهدا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: امسال هزار و ۴۵۲ سال از نزول قرآن کریم می‌گذرد و به همین دلیل نام این طرح را بشارت ۱۴۵۲ گذاشته است.

انتهای پیام/آ

اجرای طرح ملی بشارت ۱۴۵۲ در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.