سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد؛

معرفی برترین تیم های امدادی رفاقت مهر در یزد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر در بخش خواهران در یزد پایان یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تیم‌های برترمرحله کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر دوره خواهران معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد، در آیین اختتامیه مرحله کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر دوره خواهران گفت: مسابقه رفاقت مهر بیان گر نوعی رقابت در کنار رفاقت است و امداد گران پیام اوران صلح و دوستی هستند.

حرازی زاده با اشاره به اینکه چشم به امید شهروندان به امدادگران هلال احمر است، افزود: در دوره‌های آموزشی هلال احمر و مسابقات فرهنگی، امدادی را با دقت و  دل و جان بیاموزید تا به  هنگام حادثه بهترین عملکرد را داشته باشید.

وی با توجه به جایگاه ویژه سازمان جمعیت جوانان هلال احمر در کشور افزود: امدادگران باید در کنار فعالیت‌های امدادی به آسیب‌های اجتماعی که شامل اعتیاد، حاشیه نشینی، طلاق و کودکان کار است توجه ویژه  ای داشته باشند.

حرازی زاده افزود: مسابقات رفاقت مهر از۴ تا۱۴ آذر ماه در دو دوره پنج روزه و در دو بخش خواهران و برادران به همت حوزه جوانان هلال احمر در استان یزد در حال برگزاری است.

شهاب‌الدین صابونچی رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور در این اختتامیه نیز گفت: اهداف چهارگانه جمعیت جوانان هلال احمر تمام همت و توان علمی و اجرایی خود را در راستای جلب مشارکت موثر و فعال جوانان به کار گفته است.

 صابونچی تلاش و کوشش برای هویت بخشی و افزایش امید و نشاط در نسل جوان، تلاش لازم در خصوص ایجاد و توسعه فضا‌های مناسب جهت انجام فعالیت اعضای سازمان و برنامه ریزی جهت آموزش جوانان به منظور تحقق اهداف سازمانی و آمادگی آنها جهت شرکت در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و خدماتی عام المنفعه و خصوصا خدمات کمک‌های اولیه و عملیات امدادی جمعیت هلال احمر عنوان کرد.

معرفی تیم‌های برترمرحله کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهر دوره خواهران

استان اول تهران

استان دوم گلستان

استان سوم البرز

تیم برتر مهرورز:

۱. تهران
۲. گلستان
۳. البرز

تیم برتر صلح:
۱. البرز
۲. گلستان
۳. آذربایجان شرقی

تیم برتر دوستی:
۱. کرمان
۲. تهران
۳. همدان

تیم برتر بشر دوستی:

استان گلستان

انتهای پیام/ی

مرحله کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت مهرخواهران پایان یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.