سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقلالی‌ها زمین تمرین جدید اجاره کردند

مسئولان باشگاه استقلال به غیر از زمین چمن صنایع دفاع، ورزشگاه دیگری را برای انجام تمرین آبی پوشان پایتخت اجاره کردند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اتمام قرارداد استقلالی با ورزشگاه صنایع دفاع، روز گذشته امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال برای مذاکره با مسئولان این ورزشگاه راهی محل تمرین شد و درباره حضور آبی پوشان در زمین چمن صنایع دفاع به صحبت پرداخت.

مدیران استقلال در حال حاضر با صحبت‌هایی که با مسئولان ورزشگاه پژوهشکده نفت داشتند زمین چمن این ورزشگاه را اجاره کردند و قرارداد آن را نیز منعقد کردند تا در فرصتی مناسب برای تهیه زمین اقدامات لازم صورت بگیرد.

استقلالی‌ها در شرایط عادی در زمین صنایع دفاع تمرین می‌کنند و اگر مشکلی پیش آید و شرایط آب و هوایی تغییر کند به ورزشگاه پژوهشکده نفت نقل مکان می‌کنند.

پیشنهاد قطرى مرتضی تبریزى تکذیب شد

در حالى که خبرهایى از جدایى مرتضى تبریزى از استقلال و پیشنهاد قطرى براى این بازیکن به گوش مى رسید، اما یکى از مدیران آبى پوش این خبر را تکذیب و اعلام کرد تبریزى از استقلال جدا نمى شود و با تیم ما قرارداد دارد.

لیست بازیکنان استقلال چند جاى خالى دارد؟

با توجه به بحث نقل و انتقالات در نیم فصل استقلالى‌ها براى اضافه کردن نام محسن کریمى به لیست مشکلى ندارد چرا که این بازیکن زیر ۲۵ سال محسوب مى شود، اما براى وارد کردن نام بازیکنانى همچون شجاعیان و آقاخان به لیست باید روى نام ٢ بازیکن بزرگسال خط قرمز بکشند.

همچنین استقلالى‌ها در صورت جذب هر بازیکن جدیدى در نیم فصل باید نام بازیکنی از لیست خود خارج کنند.

مهاجم پیکان در رادار آبى پوشان نیست

در حالى که مطرح شده عیسى آل کثیر در رادار استقلالى‌ها در نیم فصل قرار دارد، اما یکى از مدیران استقلال این خبر را تکذیب کرد. پیش از این هم گفته شده بود آبى پوشان به دنبال استوکس مهاجم تراکتور سازى هستند که طبق اعلام خطیر معاون ورزشى باشگاه استقلال این موضوع صحت ندارد.


بیشتر بخوانید: غیبت مدافع استقلال و بازگشت طارق به تمرینات/ حضور فتحی در اردوی آبی پوشان

احتمال بازگشت نورافکن به استقلال

حساب باشگاه و حامی مالی استقلال مسدود شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.