معاون ورزشى باشگاه استقلال گفت :تبريزى بازيكن ماست و او به غير از استقلال به هيچ تيم ديگرى نمى رود

خطير :تبريزى بازيكن ماست و جايى نمى رودخطیر معاون ورزشى باشگاه استقلال در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه مدیر عامل ذوب آهن اعلام کرده در صورتى که تبریزى اراده کند او را به تیم سابقش باز مى گرداند گفت:مرتضى تبریزى بازیکن خوب ماست و باشگاه و سرمربى تیم به او اعتماد کامل دارند و این بازیکن جزو بازیکنان توانمند تیم محسوب مى شود.

او ادامه داد:از طرفى طبق قانون مرتضى تبریزى نمى تواند در ایران به غیر از تیم استقلال براى تیم دیگرى بازى کند چرا که او در یک فصل فوتبالی در دو باشگاه ثبت شده است. بنابراین یک بازیکن در یک سال فقط براى ٢ تیم در یک لیگ مى تواند بازى کند که نام تبریزى هم در ذوب آهن و هم در استقلال ثبت شده است.

معاون ورزشى باشگاه استقلال ادامه داد:از دوستان محترم خواهش مى کنم که تمرکز استقلال و تبریزى را بر هم نزنند و کما اینکه تبریزى بازیکن خوب ماست و او از استقلال هیچ جاى دیگرى نمى رود و ما به او نیاز داریم.

خطیر درباره اینکه شنیده شده استقلال خواهان جذب استوکس بازیکن تراکتورسازى است گفت:این موضوع کذب است و ما پیشنهادى براى جذب این بازیکن اعلام نکردیم.


بیشتر بخوانید:

برگزاری تمرین استقلالی‌ها زیر نظر شفر / بازگشت منتظری به تمرینات

اولین پول استقلالی ها تزریق شد/بازگشت مدافع با تجربه آبی پوشان به تمرینات


انتهای پیام /

اظهارات خطیر درباره وضعیت مرتضی تبریزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار