مدیران باشگاه استقلال با دریافت پول از حامی مالی و کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌توانند بخشی از بدهی‌های طلب کاران را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به پیگیری مدیران باشگاه استقلال و نشستی که آنها روز گذشته با حامی مالی داشتند در نهایت مسئولان توانستند حدود یک میلیارد تومان از اسپانسر دریاقت کنند تا بدین ترتیب بخشی از بدهی طلب کاران باشگاه پرداخت شود .

همچنین قرار است 150 هزار دلاری که نمایندگان باشگاه استقلال از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردند نیز صرف پرداخت بدهی پادوانی ،دستیاران شفر و بازیکنان خارجی شود .

دستیار جدید شفر مشخص می شود

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از بررسی های مختلف گزینه خارجى خود را انتخاب کرده که در این بین نام گرهارد شرودینگر مربی آلمانی که چند روزی هم در تمرینات استقلال حضور داشت مطرح شده است .شرودینگر از گزینه‌های اصلی برای حضور روی نیمکت استقلال است و رزومه این مربی به زودی در کمیته فنی بررسی می شود تا اعضا نیز روی نام این مربی برای حضور در جمع آبی پوشان مهر تایید بزنند .

لیست شفر روی میز مدیران استقلال

شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در هفته جاری در نظر دارد لیست اسامی مورد نظر خود برای نیم فصل را در اختیار مدیران باشگاه قرار دهد تا اقدامات لازم برای جذب بازیکن صورت بگیرد .

شنیده می شود شفر به یک مدافع وسط ،پلی میکر و در صورت جدایی نیومایر و گرو به یک مهاجم نیاز دارد.

پایان مصدومیت مدافع با تجربه استقلال

پژمان منتظری مدافع تیم فوتبال استقلال پس از گذراندن دوران مصدومیت زیر نظر پزشکان استقلال و تیم ملی در نهایت پس از انجام تست های گوناگون از امروز به تمرینات تیمش اضافه می شود تا بتواند در بازی های آینده آبی پوشان را همراهی کند.

استقلالى ها پيشنهاد به استوكس را تكذيب كردند

در حالى كه مطرح شده باشگاه استقلال خواهان جذب آنتونى استوكس مهاجم گلزن تراكتورسازى است اما يكى از مديران آبى پوش اين خبر را تكذيب كرد.

پيش از اين مطرح شده بود كه استوكس جانشين تبريزى مى شود كه اين موضوع با اعلام مديران استقلال صحت ندارد و جدايى تبريزى از جمع آبى ها كذب است.

چراغ خاموش استقلالى ها در جذب بازيكن خارجى

مديران باشگاه استقلال در نظر دارند بدون سر وصدا و به دور از حضور دلالان نسبت به جذب بازيكن خارجى زير نظر شفر اقدام كنند.

البته آبى پوشان در ابتدا بايد وضعيت گرو و نيوماير را روشن كنند چرا كه جاى خالى چندانى براى جذب بازيكن ندارند و از طرفى ٣ بازيكن مصدوم استقلال در نيم فصل به ليست اضافه مى شوند.

كميته فنى باشگاه استقلال تشكيل جلسه داد

اعضاى كميته فنى باشگاه استقلال درباره مسائل تيم تشكيل جلسه دادند و قرار است به بررسى ضعف هاى تيم بپردازند.

فتحى پيگير زمين تمرين استقلالى ها

با توجه به اتمام قرارداد استقلالى ها با زمين تمرين صنايع دفاع در همين راستا فتحى سرپرست استقلال امروز در تمرين آبى ها حاضر شد و با مسئولان ورزشگاه به گفتگو پرداخت.

در نهايت استقلالى ها احتمالا قرارداد خود را با ورزشگاه صنايع دفاع تمديد مى كنند و يا با فرصت چند روزه از مسئولان اين ورزشگاه به دنبال تهيه زمين تمرين جديد خواهند بود.


بیشتر بخوانید:

ارز‌هایی که مدیران ورزش با بی‌درایتی به باد می‌دهند

دعوای استقلال و پرسپولیس بالا گرفت


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار