هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وضعیت خوبی دارم و با تیم تمرین می‌کنم تا در نیم فصل به جمع بازیکنان اضافه شوم.

پای سلطان به مجلس باز شد/ پروین:تاج بعد از جام ملت ها می رود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سروش رفیعی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیتش در این تیم بیان کرد: شرایط، بدن و همه چیز خوب است و مقداری فشار بازی ها و محدودیت بازیکن در تیم، سبب ایجاد خستگی در تیم شده اما فکر می کنم شرایط خوب است. وضعیت من هم خوب است و با تیم تمرین می کنم تا در نیم فصل به جمع بازیکنان اضافه شوم.

او در مورد مصدومان زیاد پرسپولیس گفت: هر چه قدر خوب بدنسازی کنید، کارهای بدنی انجام دهید و استراحت کنید اما فشار زیاد است و متاسفانه دچار مصدومیت می شوید. بازی های لیگ و آسیا سخت است و به خصوص در رقابت های لیگ که هر تیمی مقابل پرسپولیس با تمام توان و قدرت ظاهر می شود تا بتواند نتیجه بگیرد و این موضوع کمی سبب اذیت بازیکنان شده است اما در نیم فصل و با اضافه شدن بازیکنان مان می توانیم شرایط بهتر و انرژی مضاعفی داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم.

رفیعی ادامه داد: به مدیریت باشگاه اعتراضی نکردم و صحبت هایی را که بیان کردم، منظورم این بود که وقتی  این تیم با این شرایط به فینال آسیا رسیده است، تمامی مسئولان ( وزارت ورزش و جوانان - فدراسیون فوتبال و مردم ) قدر این تیم را بدانند و نه اعتراضی کردم و ... منظور من از مسئولان، فقط گرشاسبی و یا مسئولان تیم نبود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس  درمورد اتفاقات دیروز گفت: بازیکنان دیروز کارشان را انجام دادند و اعتراضی نبود و شرایط به گونه ای بود  که هجمه زیادی از سوی باشگاه ها روی تیم ما بود و بازیکنان هدف شان این بود تا با این کار نشان دهند که کنار هواداران هستند. کار ریکاوری را انجام دادیم و بیشتر به استراحت پرداختیم. بازیکنان خوشبختانه در 2 سال گذشته نشان دادند که با دست خالی و ... فینالیست آسیا و قهرمان ایران شدند و اکنون هم شرایط خوبی داریم.

او  افزود: شرایط را درک و می دانیم در چه موقعیتی هستیم و تمرین می کنیم تا بتوانیم در نیم فصل به تیم کمک کنیم. بازی با تراکتورسازی یکی از قشنگ ترین دیدارهای لیگ برتر بود و تقابل این 2 تیم همیشه جذابیت های زیادی دارد. تیم ما به دلیل اینکه بازیکنان مصدوم دارد و فشار زیاد است، کمی تحت فشار بود اما بازیکنان خوب بازی کردند و بازی زیبایی بود. در بازی با ماشین سازی هم تقابل سختی داریم و امیدوارم به پیروزی برسیم. پیش بینی نمی کنم اما هدف مان برد است.


بیشتر بخوانید:

دعوای استقلال و پرسپولیس بالا گرفت

حسینی: دغدغه‌های جدیدی در باشگاه پیدا کرده‌ایم/ پرسپولیس به ثبات نیاز دارد

پایان اعتصاب پرسپولیسی ها/ نرم دوی و فوتبال درون تیمی سرخ پوشان


انتهای پیام/

اظهارات هافبک تیم پرسپولیس تهران درباره شرایط این تیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۷
سلام علیکم
پرسپولیس و عشقه
آخرین اخبار