سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری:

نقش زن در حفظ صیانت خانواده بی‌بدیل است

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گفت:نقش زن در حفظ صیانت خانواده بی‌بدیل است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، شهلا تاجفر مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در جلسه پیشگیری از اعتیاد در حوزه زنان که در استانداری برگزار شد، گفت: زنان مهمترین عاملان پیشگیری از اعتیاد در کانون‌های مختلف از جمله خانواده هستند، مشکلاتی که امروز جامعه در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی با آن مواجه است بصورت مستقیم بر نهاد خانواده تاثیر دارد.
 
وی به جایگاه و تاثیر مهم زنان در بحث خانواده اشاره نمود و افزود: نقش زن در حفظ صیانت خانواده بی‌بدیل است و مسوولیت زنان در پیشگیری از نفوذ اعتیاد به خانواده نسبت به مردان بسیار بیشتر است، چرا که مادران تنها پناهگاه فرزندان خصوصاً فرزندانی هستند که دارای پدر معتاد هستند.
 
وی با بیان اینکه معضل اعتیاد یکی از آسیب‌های مهمی است که مستقیما بر روی زنان و خانواده تاثیر دارد و موجب از هم پاشیدگی خانواده‌ها می‌شود، اظهار داشت: برای پیشگیری از این معضل اجتماعی باید اطلاع رسانی و آگاه سازی‌های لازم صورت گیرد و آموزش‌های لازم در این خصوص به خانواده‌ها داده شود.
 
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی اضافه کرد: ضروریست امروز هر کس به نوبه خود برای مبارزه با این بلای خانمان سوز و افزایش آگاهی و اطلاعات خانواده‌ها برای در امان ماندن از این معضل احساس مسئولیت کند و با اجرای برنامه‌های موثر و مفید در این خصوص قدمی بردارند.
 
شناسایی مناطق در معرض خطر اعم از روستایی و شهری، فرهنگسازی و اطلاع رسانی برای افزایش شناخت و آگاهی‌های مردم در خصوص مواد مخدر صنعتی، استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مرتبط در خصوص پیشگیری و مبارزه با اعتیاد از مواردی بود که در این جلسه بحث و تبادل نظر شد.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه پیشگیری از اعتیاد در حوزه زنان

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.