سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجتماع بزرگ بسیجیان استان مرکزی در روز بسیج

به مناسبت سالروزتشکیل بسیج بسیجیان استان مرکزی در اجتماعات شهرستانی گردهم امدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ همزمان با پنجم آذر سالروزتشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) بسیجیان استان مرکزی در اجتماعات شهرستانی گردهم آمدند.

به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی و قطع دست استکبار جهانی از منافع ایران و گسترش توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه سال ۵۸، یعنی در مدتی کمتر از یک ماه بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، فرمان تاریخی تشکیل بسیج را صادر فرمودند.

اولین تجربه ارتش مردمی بسیج یاری رساندن به سپاه و کمیته انقلاب اسلامی در قالب رویارویی با ضدانقلاب و خنثی سازی توطئه‌های آن‌ها بود و از این راه نقش موثری در خدمت به انقلاب و اهداف الهی آن ایفا شد.

با هجوم و تجاوز ارتش عراق به کشور اسلامیمان در شهریور ۵۹ نیرو‌های مردمی صاحبان اصلی انقلاب اسلامی جهت حضور گسترده در جبهه گروه گروه به بسیج ملحق شدند و عملیاتهایی، چون طریق القدس، حصر آبادان، فتح المبین، ثامن الائمه و الفجر ۸، کربلای و ... از دستاورد‌های عظیم این تشکل الهی بود.

لشکر مخلص بسیج بعد از جنگ  در خدمت سازندگی و کمک های فکری فرهنگی و عمرانی در منا طق محروم  انجام وظیفه کرد که اردوهای جهادی بخش ی از این خدمات است.

انتهای پیام/ ج

گردهمایی بزرگ بسیجیان استان مرکزی همزمان با سالروزتشکیل بسیج

برچسب ها: سپاه ، امام خمینی(ره)
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.