سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان؛

مشارکت اجتماعی موثرترین راه مبارزه با اعتیاد است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: مشارکت فعال مردم و اجتماعی کردن پیشگیری از مواد مخدر تنها و موثرترین راه حل مقابله با حجم آسیب‌های ناشی از اعتیاد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سلیم کریمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: با بیان این که اقدام‌ها و هزینه‌های سنگینی برای مبارزه با مواد مخدر در کشور صورت گرفته است، گفت: حجم و تاثیرگذاری آسیب‌های ناشی از اعتیاد به حدی است که مبارزه و پیشگیری از آن نیازمند بسیج عمومی و مشارکت همه جانبه مردم است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان با تاکید بر اینکه باید تمام نهاد‌های اجتماعی، آموزشی و فرهنگی در زمینه پیشگیری از اعتیاد وظیفه خود را شناخته و به آن عمل کنند افزود: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ریشه در اعتیاد دارد که ریشه کنی این موضوع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موجود در کشور را مرتفع می‌کند.

کریمی اظهار داشت: آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در رابطه با اعتیاد و مواد مخدر به ویژه برای دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی با جدیت در دستور کار است.

وی با تاکید بر نقش خانواده‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: اینکه انتظار داشته باشیم تنها دولت در این زمینه اقدام کند، تصور و انتظار نادرستی است بلکه باید همه قشر‌های جامعه به ویژه خانواده‌ها نسبت به حفاظت از فرزندان خود حساسیت داشته و به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/ز

مشارکت اجتماعی موثرترین راه مبارزه با اعتیاد است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.