معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: مدیرانی می‌توانند در مبارزه اقتصادی امروز مدیریت کنند که به انقلاب اسلامی معتقد باشند.

مدیریت در عرصه مبارزه اقتصادی مستلزم مدیران معتقد به انقلاب استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین خوش اقبال در چهارمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالاو ارز استان که در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، گفت: اقدامات خوبی در راستای مبارزه با قاچاق کالا در استان انجام شده که نتیجه همکاری وتعامل ما بین دستگاه‌های ذیربط بوده است.

وی عنوان کرد: در نظام مسئولیت داری باید همه مدیران توجه کنند که صد‌ها جوان به شهادت رسید که این نظام شکل گرفت و ما توانستیم در این جایگاه قرار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه عملکرد همه ما در پیشگاه خداوند و شهدا ثبت می‌شود، ادامه داد: پیشکسوتان انقلاب از همه چیز خود گذشتند تا این انقلاب به پیروزی رسید و بی شک اگر پست‌ها ومقام‌های ما در این دنیا منجر به کسب رضایت الهی نشود در آن دنیا چیزی برای گفتن و عرضه نخواهیم داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان بیان کرد: در شرایط کنونی در حکومت اسلامی ما نیاز به مدیرانی داریم که به جمهوری اسلامی اعتقاد داشته و در بین مردم به نیکی و خوشنامی شهره باشند.

خوش اقبال با اشاره به اینکه افرادی می‌توانند در مبارزه اقتصادی امروز مدیریت کنند که به انقلاب اسلامی معتقد باشند، اظهارداشت: ما امروز به روحیه جهادی و انقلابی بیش از گذشته نیاز داریم.

وی ادامه داد: انقلاب و جنگ را بدون هیچ گونه پشتیبانی و امکاناتی و سبقه مدیریتی با اتکای به مردم و رهبری امام پیروز شدیم امروز هم نیازمند روحیه جهادی اوایل انقلاب هستیم.

وی عنوان کرد: امروز چاره‌ای نداریم که در مسائل اقتصادی روی پای خود بایستیم و مبارزه با قاچاق در همین راستا است.

گفتنی است، در این جلسه از زحمات و تلاش‌های رضا میرزایی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالاو ارز کردستان تقدیر و علی خداویسی به عنوان جانشین او معرفی شد.

انتهای پیام/ز

منبع : مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار