سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشخصات فنی نسخه 2019 گوشی P Smart شرکت هواوی فاش شد +تصویر

به تازگی نسخه 2019 گوشی هوشمند Huawei P Smart موفق به دریافت تائیدیه سازمان FCC شده که طی صدور آن طراحی و مشخصات گوشی لو رفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جدیدترین گوشی شرکت هوآوی یعنی Huawei P Smart 2019 به تازگی موفق به دریافت تائیدیه لازم از سازمان FCC شده که طی صدور آن طراحی و مشخصات گوشی لو رفته است. این سازمان با وجود این که از شماره مدل pot Lx3 برای صدور تاییدیه استفاده کرده بود اما این کار از برملا شدن مشخصات گوشی جلوگیری نکرد.

با توجه به این مشخصات یکی از مهمترین تغییرات مدل جدید، افزایش ظرفیت باتری به ۳۳۲۰ میلی آمپر ساعت است و این در حالی است که نسل قبلی گوشی هوآوی پی‌اسمارت به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز بود. با توجه به تعداد سیم کارت و حافظه داخلی گوشی انتظار می‌رود که گوشی هوشمند جدید هوآوی در ۴ نسخه مختلف به بازار عرضه گردد، به طور واضح‌تر هر یک از نسخه‌های تک یا دو سیم کارت آن علاوه بر ۳ گیگابایت حافظه رم به ترتیب دارای حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت خواهند بود.

با توجه به تصاویر فاش شده و اطلاعاتی که در این تصاویر طرح‌واره مشاهده می‌کنید؛ هوآوی پی‌اسمارت دارای ابعادی به طول ۱۵۵.۲mm و عرضی برابر ۷۳.۴mm و صفحه نمایش ۵.۶۵ اینچی خواهد بود. گفتنی است؛ نسخه 2019 گوشی هوشمند Huawei P Smart همچنین یک دوربین دوگانه روی قاب پشتی با سنسورهای ۲ و ۱۳ مگاپیکسلی در سمت چپ تصویر و یک دوربین سلفی با سنسور ۸ مگاپیکسلی در قاب جلویی درون ناچ قطره‌ای خواهد داشت.

در ادامه تصویر مربوط به نقشه طراحی ظاهری و ابعاد گوشی هوشمند Huawei P Smart را مشاهده می‌کنید:

 


بیشتر بخوانید: گوشی پرچمدار دهمین سالگرد سری Galaxy شش دوربین دارد 


انتهای پیام/

مشخصات فنی نسخه 2019 گوشی P Smart چیست؟ +تصویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۱۸:۲۶ ۲۵ دی ۱۳۹۷
میشه تاریخ عرضه شدن این گوشی به بازار ایران رو بگید