سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفتمان نوین و اقتدار در عرصه بین‌المللی؛ دستاورد انقلاب اسلامی

انقلاب اسلامی در حال ورود به پنجمین دهه حیات طیبه خود قرار گرفته و با روندی که در طی این سال‌ها پشت‌سر گذاشته گفتمانی نوین و اقتداری جدید در عرصه بین‌المللی خلق کرده است.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، هفتمین جلسه کارگروه فرهنگی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، در ابتدای این جلسه محمد اسحاقی، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی طی سخنانی ضمن گرامیداشت ایام ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: انقلاب اسلامی در حال ورود به پنجمین دهه حیات طیبه خود قرار گرفته و با روندی که در طی این سالها پشت‌سر گذاشته گفتمانی نوین و اقتداری جدید در عرصه بین‌المللی خلق کرده است.

وی افزود: به همین منظور و برای نمایش بخشی از این عظمت نیازمند کار مداوم، مستمر، باورمند، عاقلانه و متناسب با تهدیدات روبرو هستیم.

پس از سخنان اسحاقی، گزارش اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش روی حوزه هنری در زمینه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارائه شد.

در این گزارش با تشریح ساختار حوزه هنری، تولید فیلم‌های مستند پیرامون انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، بیداری اسلامی و...، برگزاری نمایشگاه‌های عکس و هنرهای تجسمی، فعالیت در عرصه دیپلماسی هنری و.. نیز مورد اشاره قرار گرفت.

در بخشی دیگر از این گزارش با اشاره به اهمیت تولید آثار مکتوب، چاپ و انتشار بیش از 30 عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی نیز مورد اشاره و توجه به فضای مجازی و تولید محتوای مناسب برای انتشار در این فضا نیز مورد اشاره قرار گرفت.

در ادامه جلسه نماینده وزارت آموزش‌وپرورش نیز گزارشی در زمینه برنامه‌ها و اقدامات این وزارتخانه در زمینه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارائه کرد.

گزارش بعدی ارائه شده به دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی اختصاص داشت که در این گزارش‌ها پس از ارائه آمار فعالیت‌های صورت گرفته و با توجه به تغییرات مدیریتی در این دو نهاد ارائه گزارش مبسوط به جلسات آینده موکول شد.

انتهای پیام/

تشکیل جلسه کارگروه فرهنگی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.