علمایی گفت: نخستین جشنواره انرژی و مواد برای گسترش ارتباط میان صنعت و دانشگاه برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین جشنواره انرژی و مواد برای چالش‌های کشور / ماموریت دانشگاه آزاد برای گسترش ارتباط میان صنعت و دانشگاهمحمد جواد علمایی رئیس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو باخبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره انرژی و مواد از سوی این دانشگاه اظهار کرد: باتوجه به سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد قرار شده است که هر یک از واحدهای دانشگاهی برنامه‌ای را برای رفع مشکلات و چالش‌های کشور داشته باشند.

رئیس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد با بیان اینکه توان این واحد دانشگاهی در حوزه فنی و مهندسی بالاتر از دیگر دانشگاه‌ها است، گفت: دانشگاه تهران جنوب وظیفه فعالیت در حوزه فنی و مهندسی و انرژی و مواد را بر عهده گرفته است تا در این راستا به حل مشکلات کشور بپردازد.

علمایی ادامه داد: اکنون برای رفع مشکلات چالشی کشور 25 تفاهم‌نامه مختلف با صنعت به امضا رسیده است و به دنبال این هستیم تا به کمک این جشنواره قدمی در راه توسعه کشور برداریم.

وی با اشاره به برنامه‌های علمی که در راستای حل مسائل کشور تدوین شده‌اند، اظهار کرد: این جشنواره به عنوان محفلی برای تعامل میان صنعت و دانشگاه در حوزه انرژی و مواد است، همچنین تا کنون 6 برنامه علمی به تصویب رسیده که این جشنواره یکی از محورهای آن 6 برنامه علمی است.

رئیس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد درباره حضور دانشگاهیان در این جشنواره اظهار کرد:‌هر یک از اساتید، صنعتگران و دانشجویان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و خروجی این جشنواره به پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی و دکترا تبدیل خواهد شد.

مشکلات زیرساختی و تاسیساتی واحد ولیعصر برطرف می‌شود

وی همچنین با اشاره به برخی از مشکلات زیرساختی در واحد ولیعصر دانشگاه تهران جنوب گفت: به دلیل آنکه این واحد دانشگاهی را از مجموعه تهران مرکز تحویل گرفتیم دچار برخی از مشکلات زیرساختی و تاسیساتی است.

علمایی ادامه داد:‌ اما جلسات کمیسیون معاملات برگزار شده است که در آن جلسه تصمیم بر آن شد تا مشکلات حوزه گرمایشی و روشنایی مجتمع دانشگاهی ولیعصر برطرف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار