سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رئیس جمهور؛

توسعه مبادلات مرزی در بهبود وضعیت مردمی نقش بسزایی دارد

معاون رئیس جمهور گفت:توسعه مبادلات مرزی در بهبود وضعیت مردمی نقش بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،جمشید انصاری معاون رئیس جمهور روز دوشنبه در جلسه شورای اداری سردشت افزود:دولت باید در سه مورد توجه ویژه تری به سردشت داشته باشد که شامل بهبود راه‌های ارتباطی، گازرسانی به روستا‌ها و توسعه امکانات درمانی شهرستان است.

وی اظهار داشت: در بخش توسعه ای، مبادلات مرزی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد و بر این باوریم توسعه مبادلات مرزی در بهبود وضعیت مردمی موثر است.

انصاری اضافه کرد: در آذربایجان غربی مناطق تکاب، چالدران و سردشت نسبت بە مرکز استان کم برخوردارند و باید راهکار‌های مناسبی برای این موضوع پیدا شود که البته این محرومیت به خاطر نظام توسعه کشور و نظام مرکز - پیرامون است.

انصاری گفت: درخواست‌های مردم شهرستان سردشت در خصوص مشکلات و کمبود‌های موجود در بخش‌های مختلف به مسوولان کشوری و استانی منتقل می‌شوند.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی در مورد وضعیت کشور نیز افزود: دولت وارد شرایط سخت تحریم و منابع مالی و بودجە نیز محدود شده است؛ در این شرایط باید بە دنبال روش‌های جدیدی برویم که در این راستا نخبگان هر منطقە می‌توانند راهکار‌هایی را پیشنهاد دهند تا هر منطقە با منابع و امکانات موجود، کار توسعەای و بیشتری را انجام دهند.

همچنین جمشید انصاری که روز دوشنبه  از مرز کیله سردشت بازدید کرد.

در این بازدید «حسین اربابی» معاون سرمایه گذاری و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امام جمعه و فرماندار

سردشت و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی این شهرستان حضور داشتند.

انصاری در این بازدید بر فعال شدن این مرز و انجام تعاملات اقتصادی جهت بهبود معیشت مردم این منطقه تاکید کرد.

شرکت در جلسه شورای اداری و دیدار با مسوولان و معتمدان این شهرستان از دیگر برنامه های انصاری در سفر یکروزه خود به شهرستان مرزی سردشت بود.

انتهای پیام/م

 

 سفر معاون رئیس جمهور به سردشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.