نماینده مردم نقده و اشنویه گفت: کشور ما با تکصدایی اداره نمی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، عبدالکریم حسین زاده نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی در نشست امروز شورای اداری شهرستان نقده با حضور وزیر دادگستری گفت: عمده عوامل عدم توسعه یافتگی آذربایجان غربی درون زا است.

وی ادامه داد: مردم آذربایجان غربی مرزبانی کردیم و در زمانی هم میزبان آوارگان عراقی بودیم، اما این استان از غافله توسعه بازمانده است.

حسین زاده گفت:  برخی می خواهند از من و شما کاسبی قومی کنند.   آیا این کم لطفی به نظام و انقلاب نیست؟

وی افزود: صادقانه میگویم اگر ایران نباشد هیچکداممان نیستیم. کشور ما با تکصدایی اداره نمی شود. و اعضای شورای اداری وظیفه دارند مردم را به هم نزدیک کنند.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامیادامه داد: من فکر می کنم وجهی که می تواند ما را به هم متصل کند حقوق شهروندی است و زاویه‌ای غیر از ایرانی بودن قابل قبول نیست.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه نقده هم در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: به جاده‌های ما به ویژه جاده بناب نقده و آزاد راه تمرچین. باید توجه ویژه‌ای شود
 
وی با بیان اینکه مردم در منطقه ما نیاز به صنایع تبدیلی دارند تا دسترنج کشاورزان به هدر نرود افزود: درباره خط آهن نقده نیاز است تبدیل به ایستگاه مسافربری شود.
 
حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: بیمارستان ما نمی تواند نیاز‌های درمانی منطقه نقده را برآورده کند و نیاز به تجهیز توسعه دارد.
 
امام جمعه نقده گفت: از قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی تشکر می کنیم، اما نیاز به اقدامات جدی تری است.

وی تاکید کرد: وحدت باید در بین آحاد مردم به صورت واقعی بازنشر شود تا احدی جرات تعدی به این سرزمین نداشته باشد.
 
انتهای پیام/م

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان نقده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.