فرماندار نقده گفت:نقده با افتتاح راه آهن به شبکه ترانزیتی کشور وصل می شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،فرماندار نقده در نشست شورای اداری به ریاست وزیر دادگستری گفت:نقده با افتتاح راه آهن به شبکه ترانزیتی کشور وصل میشود و برای اتمام آن ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده.

وی ادامه داد:در بحث گازرسانی ۲۲ روستا تا سال ۹۳ گاز داشتند و ۴۳ روستای دیگر هم به شبکه گاز وصل شدند از این تعداد گازرسانی ۱۸ روستا آماده بهره برداری است و تا سال ۹۸ همه روستا‌ها گازرسانی میشود.

فرماندار نفده گفت:بحث احیا دریاچه از دغدغه‌های رئیس جمهور بود. با انتقال آب چپرآباد از مسیری ۳۵ کیلومتری که ۲۴ کیلومترش با هزینه ۲۴۵ میلیارد تومان احداث شده و برای بقیه پروژه نیاز به ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.
 
وی افزود:در حوزه راه هم ۲۲۰ کیلومتر راه روستایی زدیم و ۲۲ کیلومتر راه مانده و بزودی به سرانجام نهایی میرسد.

وی گفت:مردم انتظاراتشان از دولت را در ۲۲ بند نوشتند و تقدیم شما شده. ۴۰ سال است مردم برای برقراری نظم و امنیت شهید میدهند و سهم بسزایی در انقلاب دارند.
 
فرماندار نقده بیان کرد:با پیگیری‌های مهندس حسین زاده (نماینده مجلس) اقدامات خوبی در حال انجام است، اما نیاز داریم همدیگر درک کنیم و انسجاممان را با تعامل حفظ کنیم.

وی افزود:در نقده مصلی نداریم و عاجزانه تقاضا داریم بصورت ویزه به این موضوع نگاه شود.

فرامرزی گفت:در حوزه شهر نقده و بخش نقده ساختمان‌های قضایی مان کلنگی و پاسخگویی نیاز مردم نیست، انتظار داریم برای تامین اعتبار ساختمان جدید این حوزه نگاه ویژه‌ای را خواستاریم تا مردم براحتی به مطالبات خودشان دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه شورای اداری در نقده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.