سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نمایشگاه کتاب با شعار "حال خوش خواندن" در هویزه

نمایشگاه کتاب "حال خوش خواندن" با بیش از 2 هزار عنوان کتاب در کتابخانه عمومی رضوی هویزه افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نمایشگاه کتاب "حال خوش خواندن" با بیش از 2 هزار عنوان کتاب و با 40 درصد تخفیف با حضور سید قاسم موسوی، معاونت فرمانداری شهرستان هویزه، ساعدی، رییس حوزه علمیه شهرستان، سعیداوی معاونت آموزش و پرورش هویزه، سرگرد لرکی، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان رحیم سیاحی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هویزه میثم ساکی، رییس اداره تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان محلی در کتابخانه رضوی این شهرستان افتتاح گردید.

در ابتدای افتتاح این نمایشگاه نبی فالحی، رییس اداره کتابخانه های عمومی هویزه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته کتاب به کلیه حاضرین، گزارشی از فعالیت های کتابخانه های این شهرستان در این هفته ارائه کرد.

وی گفت: این نمایشگاه در موضوعات مختلفی از قبیل؛ روان شناسی، علوم اجتماعی، ورزش، ادبیات، پزشکی،کودک و غیره همه روزه از ساعت 8 لغایت 18 برای بازدید عموم دایر است.

فالحی بیان داشت: این فرصتی است تا مردم و بخصوص دانش آموزان منابع مورد نیار خود را از این نمایشگاه تهیه کنند، لذا آموزش و پرورش باید دانش آموزان خود را به کتابخانه به منظور بازدید از نمایشگاه و خرید کتب مورد نیاز اعزام نماید.

در ادامه سید قاسم موسوی، معاونت فرمانداری هویزه خواستار توجه بیشتر به کتابخانه ها بخصوص در تهیه و به روز نمودن منابع موردنیاز مراجعان شد و بر رونق عادت دادن کودکان به مطالعه تاکید کرد.

وی اظهار کرد: اگر کودکان را درسنین کودکی به مطالعه عادت دهیم دیگر در سنین بالاتر، مطالعه و کتاب را ترک نخواهند کرد و با کتاب انس می گیرند، پس لازم است آموزش و پرورش با همکاری نهاد کتابخانه ها این بستر را برای کودکان آماده کنند تا کودکان بتوانند با آرامش کامل و بدون هیچ دغدغه ای به مطالعه خود بپردازند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم تمام مسئولان ضمن بازدید از بخش های مختلف کتابخانه و بخصوص بخش کودک ، عضو کتابخانه شدند.

انتهای پیام/گ

نمایشگاه کتاب در اهواز افتتاح شد

برچسب ها: هفته کتاب ، نمایشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.