سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدل ناشناس Realme در بنچمارک رؤیت شد

یک مدل ناشناس از گوشی Realme با پردازنده Helio P60 در بنچمارک مشهور Geekbench رؤیت شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین گوشی که ساخت کمپانی Realme بود، یک پردازنده Helio P60 را روی خود داشت که وظیفه پردازش وظایف گوناگون را این گوشی را انجام می‌داد اما این برند برای موج دوم تولید گوشی‌های خود از تراشه‌های Snapdragon ساخت شرکت کوآلکام استفاده کرد. در اخبار جدیدی که در فضای مجازی منتشر شده، مشاهده می‌شود که این کمپانی یک قدم به عقب بازگشته و قصد دارد از گوشی هوشمند با پردازنده P60 رونمایی کند. نمرات و اطلاعات یک مدل ناشناس از گوشی‌های Realme در بنچمارک مشهور Geekbench رؤیت شده است.

به تازگی نتایجی از گوشی Realme RMX1833 در Geekbench دیده شده است. این نتایج نشان می‌دهد که این گوشی به صورت پیش فرض با اندروید 8.1 Oreo و حافظه رم 4 گیگابایتی تولید خواهد شد.

در خبرهای پیش از این، گفته شده بود که گوشی بعدی Realme پردازنده Helio P70 خواهد داشت اما این نمرات ثابت می‌کنند که گوشی جدید این شرکت از Helio P60 استفاده کرده است. به نظر می‌رسد این یک مدل متفاوت نسبت به P60 گذشته باشد. تفاوت‌ها میان P60 و P70 زیاد جالب توجه نیست. تفاوت این دو پردازنده می‌تواند در سرعت ساعتی (Clockspeed) آن باشد که تا 100 مگاهرتز درواحد پردازش مرکزی و گرافیکی تغییر خواهد کرد. این نتایج بنچمارک همان نتایجی هستند که Realme 1 داشت.

در هر صورت باید منتظر ماند تا Realme گوشی جدید خود را به صورت رسمی معرفی کند و ویژگی‌های آن به طور کامل مشخص شود. گاهی اوقات گوشی‌هایی با نمرات بنچمارک پایین هم می‌توانند برای برخی از کاربران بیشتر از یک پرچمدار به کار بیایند. در ادامه نتایجی که گوشی جدید Realme در بنچمارک Geekbench به دست آورده، از نظر می‌گذرانید.


بیشتر بخوانید: رندرهای جدیدی از اوپو A7 در فضای مجازی رؤیت شد


انتهای پیام/

نمرات یک مدل ناشناس Realme در بنچمارک رؤیت شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.