سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی تنیسورهای برتر کرمانی برای حضور در المپیاد ورزشی ایرانیان

مسابقات انتخابی تیم‌های تنیس الف و ب نوجوانان دختر و پسر استان کرمان برای حضور در مسابقات تنیس المپیاد ورزشی ایرانیان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

فردین غیبی، دبیر هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات انتخابی تیم‌های تنیس الف و ب نوجوانان دختر و پسر استان کرمان برای حضور در مسابقات تنیس المپیاد ورزشی ایرانیان با حضور 47 شرکت کننده در رده های سنی زیر 12 و 14 سال در دو بخش دختران و پسران در محل باشگاه اقبال کرمان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت ها، در رده ی سنی زیر 12 سال دختران، نجلاسادات علوی و فریماه فرهی مقدم و در رده ی زیر 14 سال، جیران رشیدی و بی نظیر رشیدفرخی به مربیگری و سرپرستی وجیهه کیانی نژاد  و در رده ی زیر 12 سال پسران محمدپاشا امیری و محمدامین ارجمند کرمانی و در رده ی زیر 14 سال، ارشیا دیلمی و علی قادر به مربیگری و سرپرستی محمود بصیریان در قالب تیم کرمان الف برای حضور در رقابت های تنیس المپیاد ورزشی ایرانیان معرفی شدند.

غیبی تصریح کرد: همچنین در رده ی زیر 12 سال دختران، ستایش مختارآبادی و آیلا دوست محمدی و در رده ی زیر 14 سال، سارا چاوشیان و فاطمه فرح بخش به مربیگری و سرپرستی زری مشایخی و در رده ی زیر 12 سال پسران، فرشاد ایرانمنش و محمدحسین بهرامی و در رده ی زیر 14 سال پسران، علی استوار و ایمان شعار به مربیگری و سرپرستی مسعود فرودنیا در قالب تیم کرمان تیم ب انتخاب شدند.

وی یادآور شد: مسابقات تنیس المپیاد ورزشی ایرانیان، ویژه رده های سنی زیر 12 و 14 سال کشور، در دو بخش دختران و پسران 29 آبان جاری تا 9 آذرماه به میزبانی کرمان در باشگاه تنیس اقبال برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

نفرات برتر تیم های تنیس نوجوانان استان کرمان برای حضور در المپیاد ایرانیان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.