پس از دو روز رقابت سخت و نفس گیر، تنیسورهای گلستانی و مازندرانی به فینال مسابقات تنیس ساحلی کشور که به میزبانی کرمان در حال برگزاریست، راه یافتند.

آرمین آزادپور، سرداور مسابقات لیگ تنیس ساحلی کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مرحله‌ سوم رقابت های لیگ تنیس ساحلی کشور در بخش آقایان با حضور22 تنیسور از استان های کرمان، گلستان، مازندران و یزد  از 23 آبان به میزبانی هیئت تنیس کرمان در مجموعه تنیس ساحلی دیار کریمان آغاز شده است و تا فردا جمعه 25 آبان ادامه دارد.

وی افزود: در پایان دومین روز این رقابت ها در بخش دوبل، تیم های گلستان با ترکیب فرهان اهرزاد و شهریار اهرزاد و مازندان متشکل از اسماعیل غلامرضا پور و حسین اطروشی به فینال مسابقات، راه یافتند.

آزادپور یادآور شد: در بخش انفرادی نیز فرهان اهرزاده از گلستان و حسین اطروشی از مازندان فینالیست شدند.

وی به حضور تیم های دوبل تنیس ساحلی استان کرمان در جمع ۸ تیم برتر اشاره کرد و گفت: تیم های دوبل کرمان در قالب فربد صداقت نیا -کامبیز سیف الدینی، فرهاد فرهی مقدم - حمید روشنی و افشین گلچین - کسری کمالی توانستند در جمع 8 تیم برتر رقابت ها قرار گیرند.

آزادپور افزود: فرهاد فرهی مقدم، تنیسور شایسته کرمانی نیز در جمع ۸ نفر پایانی مسابقات سینگل قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه دیدار فینال رقابت ها، فردا جمعه ساعت ۹ صبح در مجموعه تنیس ساحلی دیار کریمان برگزار می شود، از علاقه مندان به تماشای این مسابقات دعوت کرد برای هماهنگی با شماره ی  09135521899 تماس حاصل کنند.

مرحله‌ سوم رقابت های لیگ تنیس ساحلی کشور در بخش آقایان 23 تا 25 آبان جاری به میزبانی کرمان در مجموعه تنیس ساحلی دیار کریمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

پایان روز دوم رقابت های لیگ تنیس ساحلی کشور در کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار