سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی راهکار‌های رسانه‌ای برای معرفی بیشتر ظرفیت‌های محلات

در نشستی در شهرستان محلات راهکار‌های رسانه‌ای برای معرفی بیشتر ظرفیت‌های محلات بررسی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در نشست مشترک مدیر کل و معاونان صدا و سیمای استان مرکزی با فرماندار شهرستان محلات، راهکار‌های رسانه‌ای برای معرفی بیشتر ظرفیت‌ای اقتصادی، کشاورزی و گردشگری این شهرستان بررسی شد.

قمری فرماندار محلات در این جلسه معرفی توانمندی‌های بالای صنعتی و گردشگری این شهرستان انحصاری در کشور گفت: این شهرستان در تولید و صادرات سهم قابل توجهی دارد.

قمری با قدردانی از معرفی توانمندی‌های شهرستان محلات در شبکه محلات خواهان تقویت دفتر خبری صدا و سیما در محلات توجه بیشتر رسانه استانی به این شهرستان شد.

پخش بیش از ۲ هزار دقیقه برنامه از شهرستان محلات در شبکه آفتاب در ۷ ماه اول سال

امیر هوشنگ آذردشتی مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی هم با اشاره به معرفی قابلیت‌های بخش‌های مختلف شهرستان محلات از شبکه افتاب گفت: صداوسیمای استان مرکزی در ۷ ماهه نخست سال ۹۷ امسال بیش از ۲ هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلوزیونی و خبری از این شهرستان محلات پخش کرده است.
امیر هوشنگ آذردشتی افزود: بازهم شبکه آفتاب آمادگی دارد با هدف حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران در شهرستان محلات برنامه‌هایی از ظرفیت این شهرستان تولید و پخش کند.

مدیر کل و معاونان صدا و سیمای استان مرکزی در سفر به شهرستان محلات ضمن دیدار از توانمندی‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان با خانواده شهید مهدی رجبی دیدارو از صبر و شکیبایی خانواده به خصوص مادر این شهید تجلیل کردند.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: صداوسیما ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.