سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام‎نویسی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی

نام‎نویسی مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی، تا ۲۵ آبان ۹۷ ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نام‎نویسی مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی، همزمان با سراسر کشور و تا ۲۵ آبان ۹۷ در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود.

مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: این دوره از مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی با رقابت همکاران شاغل و بازنشسته و خانواده‌های ایشان در گروه‌های برادران، خواهران، نوجوانان و خردسالان، و در بخش‌های کتبی، شفاهی و جنبی برگزار می‌گردد.

فرج الله فرهادی گفت: رشته‌های این رقابت قرآنی شامل حفظ ۳ جزء، حفظ یک جزء، روخوانی، قرائت و ترتیل قرآن کریم در بخش شفاهی، تفسیر جزء ۳۰ در بخش کتبی، و پژوهش قرآنی، تذهیب، آثار کوتاه رسانه‌ای نظیر فیلم کوتاه و وله‌های صوتی و تصویری، فضای مجازی، و نقاشی و کلاژ در بخش جنبی می‌باشد.

وی افزود: ثبت نام همکاران علاقمند از طریق پرونده شخصی در پایگاه خدمات الکترونیک معاونت منابع مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما به نشانی اینترنتی iriboffice.ir صورت می‌گیرد.

فرهادی اضافه کرد: صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در مرحله نخست این رقابت قرآنی، با مراکز ایلام، خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و آبادان در یک گروه قرار دارد و نفرات برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی یادآور شد: صدا و سیمای این استان در سال‌های اخیر جزو مراکز برتر از لحاظ استقبال و تعداد شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی بوده و امسال نیز نام‎نویسی در این دوره، با استقبال همکاران مرکز و خانواده‌های آنان مواجه شده است.

به گفته فرهادی؛ در اختتامیه این مسابقات، از برگزیدگان مسابقه اذان کارکنان صدا و سیما هم که شهریورماه امسال و به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار گردید، تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ش

پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت صدا و سیما

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.