مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: از طرح‌ها و ایده‌های قرآنی برای برنامه سازی استقبال و حمایت می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، صبح امروز یکشنبه ۱۸ آذر ۹۷ در آیین آغاز مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه کارکنان رسانه ملی و خانواده آن‎ها، در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) صدا و سیمای استان در شهرکرد، استقبال از این رقابت قرآنی را مطلوب بیان کرد.

وی با تأکید بر ضرورت گسترش فرهنگ قرآنی و سیره اهل بیت (ع) و آشنایی و انس هر چه بیشتر جامعه بویژه نوجوانان و جوانان با کلام وحی و معارف اسلامی افزود: قرآن کریم حاوی مهم‌ترین و کاربردی‌ترین درس‌ها و نکته‌ها برای سعادت و رستگاری دنیا و آخرت بشریت است.

عظیمی با اشاره به فرصت ویژه‌ای که برای ترویج معارف اسلامی و علوم قرآنی در اختیار کارکنان و برنامه سازان رسانه ملی است اضافه کرد: عوامل برنامه ساز با بهره گیری از قرآن کریم می‌توانند بهترین آثار با محتوای فاخر و با اولویت محور‌های دین، اخلاق، امید، آگاهی و سبک زندگی اسلامی را تولید کنند.

وی خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری از طرح‌ها و ایده‌های قرآنی برای برنامه‎سازی رادیویی و تلویزیونی و حتی گزارش‎های خبری، استقبال و حمایت می‌کند.

مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت کارکنان رسانه ملی، همزمان با سراسر کشور، به مدت ۲ روز و با رقابت ۱۰۰ شرکت کننده در سه بخش شفاهی، کتبی و جانبی، در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است که نفرات برتر به مرحله کشوری راه می‌یابند.

بخش شفاهی این رقابت قرآنی شامل ترتیل، حفظ سه جزء و یک جزء، روخوانی و روان خوانی، بخش کتبی شامل ترجمه و تفسیر جزء ۳۰ و رشته‌های جانبی شامل آثار پژوهشی، آثار کوتاه رسانه‌ای نظیر فیلم کوتاه و وله‌های صوتی و تصویری، فضای مجازی، تذهیب، نقاشی و کلاژ، ویژه برادران و خواهران و در گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال است.

انتهای پیام/ش

پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت کارکنان صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.