سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدویت‌های ترافیکی در محور‌های خراسان شمالی

رئیس پلیس راه خراسان شمالی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت ایام رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛  سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه خراسان شمالی با بیان اینکه هم جواری خراسان شمالی با خراسان رضوی سبب شده تا همه ساله در سال روز شهادت حضرت امام رضا (ع) شاهد تردد بالای زائران پیاده و سواره از محور‌های مواصلاتی استان هستیم ، گفت: بنابراین پلیس راه خراسان شمالی برای تسهیل در روند عبور و مرور در این ایام محدودیت‌های ترافیکی را اعمال می‌کند.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به جز در موارد حمل مواد سوختی و فاسد شدنی، از ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه امسال از ساعت ۱۴ الی ۲۲ در مسیر فاروج به شیروان، شیروان به بجنورد و بجنورد به جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ حسین زاده گفت: تردد انواع کامیون و تریلر بجز مواد سوختی و فاسد شدنی در روز‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ آبان ماه جاری از ساعت ۷ صبح تا ۲۲ در مسیر‌های فاروج به شیروان، شیروان به بجنورد و بجنورد به جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: پلیس خراسان شمالی از مردم و زائران امام هشتم (ع) انتظار دارد تا با رعایت محدودیت‌ها پلیس را در خدمت رسانی مطلوب و بهتر به زوار علی ابن موسی الرضا (ع) یاری کنند.

انتهای پیام / ب 

محدویت‌های ترافیکی در محور‌های خراسان شمالی اعمال می‌شود

برچسب ها: پلیس راه ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.