فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از دستگیری یک کلاهبردار و قاچاقچی حرفه‌ای با ۱۵۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق و غیرمجاز در شهرستان فاروج خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  سرهنگ یدالله نوروی فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌نماید بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این فرد با معرفی خود به عنوان مامور تعزیرات حکومتی و فروشنده اموال مزایده‌ای اقدام به دریافت وجوه نقد بعضا هنگفت از شهروندان می‌کرد، افزود: ماموران این فرماندهی با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند این فرد را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال نمایند.

سرهنگ نوروزی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل اختفای این فرد تعداد ۳۹۵ عدد ادکلن قاچاق کشف و ضبط شد، گفت: با بررسی‌های بعمل آمده ارزش این کالا‌ها ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج افزود: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
وی اظهار کرد: پلیس با افرادی که امنیت و آرامش شهروندان را مختل می‌کند به شدت برخورد کرده و از شهروندان عزیز نیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک که آرامش جامعه را متشنج می‌کند بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

انتهای پیام / ی

دستگیری کلاهبردار کالای قاچاق در فاروج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.