جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای با یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

کلاهبردار میلیاردی در بجنورد به دام افتادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام ۳ مورد شکایت مبنی بر اینکه فردی با سوء استفاده از اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبرداری به روش جعل امضاء و جعل اسناد کرده، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق به شناسایی محل اختفای فرد مورد نظر شدند، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند این کلاهبردار حرفه‌ای را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال نمایند.

سرهنگ بدری با اشاره به اینکه متهم بعد از مواجه با مستندات و ادله کافی به ۳ فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و یکصد میلیون ریال اعتراف کرد، گفت:: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی در ادامه اظهار کرد: شهروندان کاملا مراقب باشند تا مورد سوء استفاده کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند و در صورت نیاز می‌توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع نمایند.

انتهای پیام / ف

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.