سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دارو برای خدمات‌رسانی در مرز شلمچه

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از خرید سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دارو ملزومات مصرفی پزشکی برای خدمات‌رسانی در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛هدا مجیری معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در محل قرارگاه خدمت رسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان مستقر در مرز شلمچه، گفت: تخصیص یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال دارو و یک میلیارد ۹۵۰ میلیون ریال ملزومات مصرفی پزشکی برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی امسال تا به امروز اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در درمانگاه موقت دانشکده علوم پزشکی آبادان در شلمچه اقلام دارویی به مقدار کافی وجود داشته و دارد که این اقلام به صورت رایگان در اختیار زوار قرار داده شد.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: این دارو‌ها و خدمات در داروخانه درمانگاه موقت بیمارستان صحرایی دانشکده مستقر در مرز شلمچه از دو هفته قبل از اربعین حسینی و تا یک هفته بعد از روز اربعین با تشخیص پزشک بین زائران نیازمند به دارو توزیع می‌شود.

مجیری گفت: این دارو‌ها شامل دارو‌های عمومی، سرماخوردگی، آنتی‌هیستامین‌ها، آنتی‌بیوتیک‌ها، دارو‌های فشار خون و بیماران دیابتی و انواع سرم‌ها تزریقی هستند.

وی افزود: با بررسی نیاز‌های دارویی اربعین سال گذشته و نیاز‌سنجی دارو‌های امسال، فهرست دارویی جدید تعیین و خریداری شد.

انتهای پیام/ د

اختصاص  اعتبار برای  دارو و ملزومات پزشکی

برچسب ها: علوم پزشکی ، اربعین 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.