فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: پیام جهانی اربعین امتداد نهضت عاشورا و مقابله با هرگونه ستم و ظلم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛امیر دریادار حسین‌ خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز در جریان بازدید از مرز شلمچه گفت: شهادت برای ملتی که در این مسیر قدم برمی‌دارد یکی از آرمان‌ها و بالاترین افتخار است و این ملت به‌طور حتم همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اسارت ندارد. 

وی  با بیان اینکه اربعین حسینی متعلق به همه شیعیان جهان و در رأس آن ملت ایران است که همه عزادار آن حضرت بوده و در حال برگزاری این مراسم باشکوه و باعظمت هستند، افزود: نیروی دریایی ارتش اقدامات هم‌افزایی خوبی را در بحث اربعین انجام داده که ازجمله آن می‌توان به برپایی دو موکب در مرز شلمچه توسط پادگان شهدای تکاور خرمشهر اشاره کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در این مواکب سه وعده غذایی شامل صبحانه، ناهار و شام به انضمام میان وعده برای پذیرایی از زائران پیش‌بینی‌شده است.

دریادار خانزادی با اشاره به راه‌اندازی یک بیمارستان صحرایی در مرز شلمچه افزود: این بیمارستان ظرفیت بسیار خوبی را برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی برای زائران در مرز شلمچه ایجاد  کرده است.

وی بابیان اینکه این بیمارستان تاکنون خدمات بسیار خوبی به زائران ارائه کرده است، گفت: روز گذشته بالغ‌بر 700 نفر از زائران از بیمارستان صحرایی خدمات درمانی گرفتند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین به استقرار تیم واکنش سریع شامل آمبولانس و خودرو آزمایشگاهی اشاره کرد و افزود: با استقرار این تجهیزات در هر موقعیتی که نیاز به امکانات باشد، خدمات قابل‌ارائه هستند، ضمن آن‌که یک پارکینگ هزار دستگاهی برای همکاران‌مان در منطقه شلمچه ایجاد کردیم  .

دریادار خانزادی گفت: درمجموع به نظر می‌رسد که امسال نحوه خدمات‌رسانی، همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها و آحاد ملت در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و تا امروز نیز مسئله‌ای پیش نیامده است.

انتهای پیام/ د

بازدید فرمانده نیروی دریایی ارتش از شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.