سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار قصرشیرین

ورزش میدان عمل است،نه شعار

فرماندار قصرشیرین گفت: ورزش میدان عمل است،نه شعار باید در هر جایگاهی که هستیم در راستای توسعه ورزش تلاش کنیم و از همه امکانات وظرفیت ها برای این هدف بهره ببریم.  

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرماندار قصرشیرین به نقش ورزش در سلامت جامعه اشاره کرد و گفت:در هرجامعه ای که ورزش توسعه یافته است آسیب و مشکلات اجتماعی کاهش یافته است.
 
تاتار با اشاره به اینکه ورزشمیدان عمل است،نه شعارگفت:باید در هر جایگاهی که هستیم در راستای توسعه ورزشتلاش کنیم و از همه امکانات وظرفیت ها برای این هدف تلاشکنیم.
 
وی زیرساختهای ورزش قصرشیرین را مناسب دانست وافزود:با ظرفیت های موجود و بابرنامه ریزی مناسب می توانیماین منطقه را بعنوان یک قطبورزشی منطقه معرفی کنیم.
 
فرماندار قصرشیرین به شرایط آب و هوایی ویژه این منطقه نیزاشاره کرد و افزود:قصرشیرین آمادگی تمام برای میزبانی رقابتهای کشوری و بین المللی ورزشی را دارد.
 
تاتار در ادامه مردم نجیب و فهیم قصرشیرین را یک سرمایه مهم وارزشمند دانست و گفت:با وجوداین مردم و همت مسوولان هرمیزبانی مهمی در این شهرستان به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.
 
فرماندار قصرشیرین از اختصاص بیش از ۶۸ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان قصرشیرین درسالجاری  خبر داد و گفت:این برای نخستین بار است که چنین اعتباری به این شهرستان در عرصه ورزش اختصاص  می یابد.
 
انتهای پیام/ز

 

 

قصرشیرین آمادگی تمام برای میزبانی رقابتهای کشوری و بین المللی ورزشی را دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.