سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان بوشهر در رشته‌های پروازی پیشتاز است

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان بوشهر گفت: با داشتن با سه مرکز پروازی و حدود ۷۰۰ خلبان این استان در رشته‌های پروازی پیشتاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، روح الله علوی افزود: ۱۴ کمیته فعال زیر مجموعه این هیات هستند که برخی از این کمیته‌ها در ۱۰ شهرستان فعال هستند.

وی بیان کرد: در رشته‌های زمینی مانند راگبی، کریکت، بیس بال، سافت بال و همچنین ورزش‌های هوایی شرایط خوبی داریم ضمن اینکه رشته‌های آبی هم در استان به طور مستمر کار خود را دنبال می‌کنند.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان بوشهر تصریح کرد: مکان اختصاصی در اختیار نداریم و تمرینات تیم‌های مختلف در مکان‌هایی که به صورت اجاره‌ای در اختیار می‌گیریم، برگزار می‌شود.

علوی ادامه داد: بانوان در رشته‌های سافت بال، کریکت، دارت، طناب کشی و حتی ورزش‌های هوایی فعالیت مناسبی دارند و  در رشته کریکت عنوان قهرمان کشور هستند.

وی با اشاره به اهمیت تعامل با نهاد‌ها برای گسترش فعالیت این رشته‌های ورزشی گفت: سازمان‌های مختلف برای استفاده از امکانات و مکان‌های ورزشی آن‌ها به توسعه فعالیت‌های زیر مجموعه هیات انجمن‌های ورزشی کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام/ک

توسعه رشته‌های پروازی در استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.