مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: سرانه فضای ورزشی این استان در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید ۶۴ سانتی مترمربع بود که این میزان اکنون به یک متر و ۱۴سانتی متر مربع افزایش یافته است.

سرانه فضای ورزشی استان ۵۰ سانتی متر افزایش یافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد بهروزیان فر افزود: با توسعه زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف استان بوشهر فاصله ورزشکاران این استان تا مکان‌های ورزشی که پیش از این ۳۰ دقیقه بود، اکنون به کمتر از ۱۰ دقیقه رسیده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون همه روستا‌های بیش از ۵۰۰ نفر جمعیت استان بوشهر از مکان ورزشی مناسب برخوردار هستند و در روستا‌های زیر ۵۰۰ نفر نیز ۴۶ خانه ورزش روستایی راه اندازی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر درباره فعالیت‌ها در حوزه جوانان هم بیان کرد: همه خانه‌های جوانان شهرستان‌ها به حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بازگردانده شده است.

بهروزیان فر ادامه داد: امسال نیز سه خانه جوان در شهر‌های جم، انارستان و عسلویه به بهره برداری رسید.

وی در خصوص ایجاد محلی برای ورزش‌های آبی استان بوشهر نیز گفت: قرار است برای اجرای این طرح ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان جذب شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ابراز امیدواری کرد که این طرح به زودی اجرا شود.

بهروزیان فر همچنین گفت: انتظار داریم ساخت پیست‌های موتورسواری و تارتان شهر گناوه با تامین اعتبار مناسب سرعت گیرد.

انتهای پیام/م

توسعه زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.