معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان گفت: به قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۱۶۰ سکه پاداش داده می‌شود.

به قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۱۶۰ سکه پاداش می گیرندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،ژاله فرامرزیان در مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در استان بوشهر گفت: استان ساحلی بوشهر در کنار خلیج فارس زمینه فراوانی برای توسعه ورزش‌های دریایی و آبی فراهم کرده است که باید از این قابلیت بهره جست.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: اعتبارات لازم برای اجرای زیرساخت‌های ورزش آبی با تعامل بین بخشی از جمله سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، تامین می‌شود.

وی بر تامین اعتبارات اجرای طرح‌های ورزش‌های آبی در بوشهر تاکید کرد و افزود: روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان بوشهر نسبت به دیگر نقاط کشور مطلوب است چراکه برخی پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان‌ها دغدغه بزرگ این وزارتخانه شده و احساس نامناسبی بر روی مردم گذاشته است.

فرامرزیان گفت: قهرمانان مسابقات پاراآسیایی افتخار ملت ایران هستند, ورزشکارانی که پرچم ایران اسلامی را به هتزاز درآورده‌اند سبب افتخار مردم و مسئولان هستند.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در سال‌های ۹۵ و ۹۶ افزون بر ۵۰ میلیارد تومان پاداش به قهرمانان ورزشی پرداخت شد.

وی با تاکید بر تامین اعتبارات برای پاداش به قهرمانان ورزشی در سال ۱۳۹۷ گفت: به قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی نیز به هر نفر ۱۶۰ سکه و به نفرات دوم و سوم این مسابقات به ترتیب به هر نفر ۸۰ و ۴۰ سکه پاداش داده می‌شود.

انتهای پیام/م

۵۰ میلیارد تومان به قهرمانان ورزشی پاداش پرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.