سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراجعه ۴۸ هزار زائر به مراکز درمانی مستقر در مرز مهران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از مراجعه ۴۸ هزار زائر به مراکز درمانی مستقر در مرز مهران خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ کریم همتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت :سازمان بسیج جامعه پزشکی با همکاری سپاه با استقرار آزمایشگاه و سه دستگاه یونیت دندانپزشکی در مرز بین‌المللی مهران به زائران خدمات دندانپزشکی و انواع آزمایشات مختلف ارائه می کنند.

 وی افزود : دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام نیز در کنار سایر خدمات فعالیت حوزه سلامت، خدمات تخصصی را در حوزه ها و بخش های مختلف در طول ایام اربعین حسینی به زوار ارائه می دهد.

همتی با بیان اینکه این خدمات از 25 مهرماه سال جاری با استقرار نیروهای خدمات درمانی، پزشکان، پزشک متخصص و درمانگاه سیار و تخصصی و بیمارستان صحرایی مستقر در مرز مهران ارائه به زوار اربعین حسینی ارائه می شود.

وی افزود: در ایام تردد زائران در استان ایلام تعداد 9 بیمارستان استان، ۱۵۰ آمبولانس، 10 دستگاه اتوبوس آموبلانس، 10 دستگاه موتورلانس، 3 بیمارستان صحرایی، پنج فروند بالگرد، 1200 نفر نیروی بهداشتی و درمانی در ایام تردد زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: در این ایام تعداد ۱۵۰ پزشک به زائران خدمات‌دهی خواهند نمود که از این تعداد ۵۰ نفر فوق تخصص و متخصص و مابقی نیز پزشک عمومی می باشند و سازمان بسیج جامعه پزشکی با همکاری سپاه با استقرار آزمایشگاه و سه دستگاه یونیت دندانپزشکی در مرز بین‌المللی مهران به زائران خدمات دندانپزشکی و انواع آزمایشات مختلف ارائه می کنند.

انتهای پیام/ه

خدمت رسانی به زائران اربعین در ایلام

برچسب ها: محرم 97 ، اربعین 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.