مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از اعزام کاروان سلامت توسط هلال احمر شهرستان های چرداول، ایوان و سیروان به صورت منطقه ای به روستای محروم گاودول خبر داد.

کاروان سلامت هلال احمر ایلام به روستای گاودول اعزام شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حسین عارفی مدیر عامل هلال احمر ایلام گفت : در راستای تامین اهداف جمعیت هلال احمر که حفاظت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری است، کاروان سلامت هلال احمر ایلام به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، معیشتی ، فرهنگی و آموزشی رایگان به محرومان و نیازمندان روستای گاودول اعزام شدند.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح کاروان سلامت بیش از 80 بسته بهداشتی، درمانی، معیشتی و فرهنگی و البسه در بین روستاییان محروم توزیع و همچنین ویزیت پزشک عمومی ، دندانپزشک و مامایی، دارو ، مشاوره ، تست فشار و قند خون و کلاس های فرهنگی و آموزشی به صورت رایگان به کودکان، بیماران سالمند و نیازمند روستاییان گاودول ارائه شد.

عارفی افزود: کاروان سلامت شامل 4 پزشک و داندان پزشک از داوطلبان هلال احمر ، پرستار و همچنین ماما ، مشاور ، تزریقات ، تکنسین دارویی، داروخانه ، بهورز ،15 نفر از اعضای داوطلبان فعال هلال احمر و 11نفر از پرسنل هلال احمر شهرستان های چرداول، سیروان ، ایوان و ایلام در این طرح مشارکت داشتند که در مجموع به بیش از 180 بیمار خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارایه دادند.

وی اظهار کرد: با حضور کاروان سلامت هلال احمر در روستای گاودول در زمینه های فرهنگی و هنری ضمن آموزش کودکان ، بسته‌های آموزشی، بسته های لوازم التحریر و اسباب بازی در ميان کودکان توزيع شد.

انتهای پیام/ د

اعزام کاروان سلامت هلال احمربه مناطق محروم روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.