مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت:در یک ساله گذشته ۴۵۰ گروه جهادی با همکاری کمیته امداد به ۳۵ منطقه محروم کشور اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;ضیا رضایی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: سال گذشته باهدف خدمات‌دهی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توافقی میان این نهاد و گروه‌های جهادی صورت گرفت. بر این اساس ‌در این مدت ۴۵۰ گروه جهادی با همکاری کمیته امداد به ۳۵ منطقه محروم کشور اعزام شدند.

وی اضافه کرد:گروهای جهادی در یک‌ساله گذشته بابت خدمات فرهنگی، حمایتی و معیشتی، اشتغال و کارآفرینی، بهداشتی و درمانی و عمران و مسکن به نیازمندان مناطق محروم تاکنون یک میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان هزینه کرده‌اند.

رضایی افزود: فعالیت گروه‌های جهادی در زمینهٔ اشتغالزایی و کارآفرینی در مناطق محروم، اشتغالزایی در بخش کشاورزی، ساخت نیروگاه‌های خورشیدی، اجرای طرح صنایع تبدیلی و بسته‌بندی میوه‌ خشک و ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی برای ایجاد شغل در زمینهٔ صنایع‌دستی است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اضافه کرد:همچنین در زمینهٔ خدمات بهداشت و درمان هزار و ۸۵۰ نفر از اهالی روستاهای مناطق محروم توسط جهادگران ویزیت شدند و هزار و ۶۰۰ نفر نیز از خدمات چشم‌پزشکی، دندانپزشکی، مشاور خانواده و پزشک اطفال و زنان بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ د

اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.