سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستیار کی روش نظاره گر دیدار تراکتورسازی و سپید رود

دیه گو جیاچینو به عنوان نماینده کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران دیدار تراکتورسازی و سپیدرود را در ورزشکاه یادگار امام تبریز تماشا می‌کند.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۶ امروز(جمعه) درچارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام به مصاف سپیدرود رشت می رود.

این بازی یک میهمان ویژه دارد و قرار است دیه گو جیاچینو، مربی بدنساز آرژانتینی تیم ملی فوتبال ایران که برای بررسی امکانات تبریز در راستای برگزاری دیدار تدارکاتی ایران و ترینیداد و توباگو به این شهر سفر کرده است، با حضور در ورزشگاه بازی شاگردان محمد تقوی و علی کریمی را از نزدیک تماشا کند.

البته مارکار آقاجانیان، دستیار ایرانی کارلوس کی روش هم به همین منظور با دیه گو به تبریز سفر کرده است اما او پس از تهیه مستندات لازم از این سفر به تهران بازگشت.

تراکتورسازی اکنون با ۱۳ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و سپیدرود ۳ امتیازی هم قعرنشین است. با توجه به حضور مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی در ترکیب تراکتورسازی دیه گو جیاچینو فرصت مناسبی دارد تا با تماشای دیدار این تیم مقابل سپیدرود در جریان آخرین وضعیت کاپیتان های اول تا سوم تیم ملی هم قرار بگیرد.

مربیان تیم ملی امکانات تبریز را تائید کرده اند و در صورت تائید کارلوس کی روش بازی با ترینیداد و توباگو ۲۴ آبان در این شهر برگزار می شود.


بیشتر بخوانید:

برگزاری دیدار تدارکاتی ایران با ترینیداد و توباگو در تبریز قطعی شد؟

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد 

تیم ملی فوتبال ایران - ازبکستان/ تقابل تکراری این‌بار با متد آرژانتینی

پاسخ فدراسیون به برخی انتقاد‌ها در مورد برگزار نشدن دیدار‌های بزرگ برای تیم ملی

بیانیه فدراسیون فوتبال درباره دعوتنامه بازی دوستانه با آرژانتین


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.